Géén boekingskosten

Hotel Sercotel Magic Ski

AndorraAndorraLa Massana

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sercotel Magic Ski voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 8 reviews

7.5GoedScore uit 8 reviews
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

8 Reviews over Sercotel Magic Ski

• 5Vakantieganger04-01-2017

Leuk te beleven.

Kamer was ruim, alleen veel geluidsoverlast van het verkeer, geen airco op de kamer, avondmaaltijd was altijd koud. Service na lange tijd wachten; aparte service dus.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 7Hannekes13-10-2013

Alle ruime, schone kamers aan drukke weg

De meeste kamers komen op iedere verdieping uit bij een vide in het midden. Je kunt omlaag kijken naar de begane grond. Daardoor kun je zien en horen wat er beneden gebeurt. Op de begane grond is een lounge, bar, tv, pooltafel en flipperkast. Toen wij er waren, waren er nog 2 grote groepen. Het was vooral in de avond erg lawaaiig tot zeker 23.00 uur. De bedden zijn erg hard. Met de ramen dicht, had je geen last van het drukke verkeer dat om het hotel heen rijdt. Er zijn geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Je kunt geen koffie bij de bar of in het restaurant kopen na het avondeten. Het buffet had een ruime keus en was lekker. De eerste ochtend was er geen yoghurt bij het ontbijt, maar na dit gevraagd te hebben, was het er daarna elke ochtend. Het zwembadje kost 3 euro en daarnaast moet je een badmuts op, als je die niet hebt, moet je er één kopen voor 3 euro. Supermarkten en bushalte zijn vlakbij.

• 8goosie03-05-2011

een aanrader

lekkere maaltijden in buffetvorm, personeel vriendelijk Vanuit het hotel de skilift in = luxe gemakkelijke busverbinding naar Andorra La Vella

• 8Einzel Einzaam15-03-2011

Echt Wel

Maar toch liever niet hoor!!! Was het maar zo. lololol.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7marleen20-05-2010

Goedgelegen hotel, maar kamers niet geluiddicht

Goede sneeuw gehad! Hotel was volgeboekt. Hotel 1e verdiep was volledig ingenomen door onze groep van carolus reizen. De rest van het hotel zat vol klanten uit portugal en spanje. Het was moeilijk daar ze een heel ander ritme hebben dan ons. Ze staan laat op en kinderen maken tot laat op de avond nog veel lawaai. Kamers niet geluiddicht! We hadden een hele goede grote kamer gekregen op het 4e verdiep. We hadden bij aankoms nl gezien hadden dat de open hal (alle kamers kwamen uit op de hal) waar de te kleine bar/ lobby is voor geluidsproblemen zou zorgen en daar onze zoon met autisme daar niet mee overweg kan, kregen we gelukkig een rustige kamer in een hoek ipv 2 kamers op het 1e. Prachtige luxe kamers, 1 inkomhal met 2 aparte kamers, 2 badkamers, (inloop douche en bubbelbad), 2 toiletten maar met vreselijk harde bedden. Eten was redelijk en werd genoeg aangevuld. Heerlijke grill. Buitenlands personeel vriendelijk. Vergeet geen badmuts als je in het wellness gedeelte wil gaan!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7Ronald26-02-2009

goed verzorgd hotel

Hotel ziet er bij binnenkomst goed en verzorgd uit. Kamers netjes en zeer ruim. Het 3e bed is idd een opklapbed, onze zoon heeft er evengoed goed op geslapen. Kan me voorstellen dat een groter iemand er niet echt lekker op slaapt, ikzelf voelde de vering. Eten was redelijk, niet slecht maar ook niet top. Voordeel van dit hotel is dat het naast de gondel staat waarmee je direct in het ski gebied staat (ski gebied is overigens perfect, na onze mening geschikt voor alle skieërs). Raadzaam is wel als je niet al te vroeg naar bed wil zelf wat kaart of spelletjes mee te nemen. Ver4der is de lobby wel wat klein, maar als je een plekje heb, dan zit de banken wel lekker. Alles bij elkaar hebben wij een heerlijke vakantie gehad en zouden dit hotel wel weer in overweging nemen als we weer in Andorra gaan skieën.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10L. Bressers16-03-2008

Hebben het heel fijn gehad in Magic ski.

Niets te klagen, alleen het bed was een beetje aan de harde kant, dus niet lekker voor schuimliggers.

Eten geweldig, veel variatie en nog beter een esprresso apparaat met de versgemalen bonen, duurt wel iets langer maar dan heb je ook een lekker bakje.

Piste heel goed, met wat regen/sneeuw en veel zon. Hebben het weer voortreffelijk gehad.

• 8Fam. Kolle24-02-2008

(verblefen van 23-02-08 t/m 01-03-08

Na een lange reis met vliegtuig en bus kwamen wij bij dit hotel aan, zag er op het EERSTE gezicht goed uit. Kamer ging wel wij zaten in een 2/3 persoons kamer het 3e bed was een bank-uitklapbed dit was waardeloos echt WAARDELOOS!!! Restaurant veelste klein voor alle gasten want de gasten van het naarbijgelegen hotel Font moesten hier ook dineren. Het eten was slecht meestal ijskoud en je kon +- 50 minuten wachten voor dat je de eetzaal in kon, want er was gewoon te weinig personeel die de vieze tafels verschoonden. Bar/Lounge veelste klein er waren ongeveer 5x zoveel mensen voor de hoeveelheid plaats. Het skien was wel fijn alleen er lag niet zoveel sneeuw

Hotel Sercotel Magic Ski info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)