Hotel Magic La Massana

Met vrienden

Marian
16-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een fijn hotel en de bediening is ook geweldig. Vooral de serveerster Aurelia wat een pit zit hier in. Zij werkt snel netjes vriendelijk en zeer allert

Alleen logie perfect, maar met maaltijden Niet!

M. de Vries
24-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het avondeten is zeer matig. Personeel in het restaurant was ook niet zo vriendelijk.

De kamer was perfect. Netjes. Aan de badkamer mankeerde ook niets. Ook mooi ruim, net zo als de kamer.

De receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. De receptie zag er netjes uit, eveneens de ontvangst hall.

De bar is erg somber, daardoor ook erg saai.

Het hotel zal ik niet gauw adviseren en dat komt door de maaltijden of men moet alleen logies boeken.

Het is een echte aanrader

A van Overveld
11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel is een echte aanrader .Het eten is hier heel goed We hadden een ruime kamer, aan de achterkant van het hotel ,we keken op een muur dat was bestemd tegen de lawine's .Het is hier heel rustig en de kamer is koel .We waren hier met een toeroperater .We hadden prachtige excursie,s .Andorra is een prachtig land.

We hebben een aantal aanbieders voor Magic La Massana voor je op een rij gezet:

Prachtige reis, prachtig land.

L. Bakker
11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel, gunstig gelegen maar met kleine kamer(s) die vooral aan de voorkant gelegen zeer gehorig zijn t.o.v. straatlawaai. Geen airco of ventilator aanwezig op de kamer. Klein zwembad aanwezig waar echter een badmuts en badschoenen verplicht zijn.

• Ligging t.o.v. pistes10

alles is goed daar het eten is geweldig en eigenlijk is er niets wat er niet deugd het is een echte aanrader we waren met een Bus van touroperator die hebben ons een prachtige reis en een hele mooie omgeving gegeven .dus voor een Andorra reis Adverseer ik toch een mooie aanbeveling .het hotel zie er geweldig uit .mooie kamer en een goed bed alles word er goed schoon gehouden .morgens een goed buffet en avonds ook een goed buffet je kon er zoveel nemen wat je wou .dit is een echte aanrader dus misschien een goed idee gaat naar Andorra in het Hotel van Magic La Massana voor mij is Andorra nummer 1

Mooie kamers met goede bedden. Aan de achterzijde kijk je tegen een grote muur aan. Lijkt wel een soort klimmuur maar het schijnt tegen lawine's te zijn. Niet echt gezellig dus.

niet voor herhaling vatbaar

wj gelens
5-8-2014

Wij hadden een ander hotel dan beschreven Hotel lag op een gevaarlijk kruispunt.Zeer rumoerig smorgens om 6uur door schoonmaaksters met stoelen schuiven en tafels op stenen vloeren Ook moet je alert zijn op je eten veel eten niet warm .Omgeving is er prachtig we hadden een chauffeur en reisleidster die veel wisten te vertellen Hotel was wel van de zelfde eigenaar .Leuk om er geweest te zijn.

Goed hotel. Bij drukte iets rommelig.

aug. smeets
16-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime bar in Engelse stijl. Erg harde muziek en veel lawaai door spelende kinderen , ook nog op late uurtjes. 2 T.V,'s konstand aan. Maar 1 bediende achter de toog. Drankjes zelf halen.

Andorra is heel mooi. Waren met excursie-reis. Chauffeur/reisleider wist heel veel vertellen. Chapeau !

Net hotel ruime kamer-badkamer, heel lekker eten

BEYEN J-L
18-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net hotel ruime kamer-badkamer, heel lekker eten

heel gevarieerd avondmaal telkens opnieuw

vanuit hotelkelder toegang rechtstreeks tot de telecabine.

Druk hotel

Dorine
6-1-2011

Gedurende ons verblijf was het hotel bezet voor 3/4 met Belgen en Nederlanders.

Vooral busreizen. De kamers waren ruim en proper. Het was snikheet die periode en we vonden het jammer dat er geen airco was. Het eten was ruim voldoende maar mocht iets warmer zijn. Dure parkeergelegenheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Magic La Massana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic La Massana in La Massana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic La Massana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.