Tijdelijk €25 aanbetaling

Magic La Massana

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Magic La Massana voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 31 reviews
+12

7.9GoedScore uit 31 reviews
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Magic La Massana

• 8Saskia26-08-2022

Aangenaam, maar met kleine minpuntjes.

Hotel bevindt zich eigenlijk op een niet slechte plek, niet ver van de kabelbaan , in de buurt van veel winkeltjes, cafés etc. Kamers zijn groot, bedden comfortabel, schoon , prima badkamer. Het eten was zeer lekker en veel in buffetvorm. 👍 Personeel was aardig. In het hotel veel mountainbike liefhebbers. De prijzen van drankjes waren redelijk, ook was er “happy hour “. elke middag.😊. Enige minpunten : kussen waren zeer hard om te slapen voor ons. Het hotel ligt naast zeer drukke en lawaaierige straat !!! Overdag en ook in de nacht verkeer, zelfs bij dichte raam kon je herrie goed horen . Dus sliepen we niet zo goed. 👎Dat was zeer lastig voor ons. In de kamer ontbrak de waterkoker met thee / koffiefaciliteiten . We waren met de busreis.

• 9Cornelis19-08-2019

Een goed en schoon hotel. Goedkoop alcoholische consumpties. Niet roken in het hotel. Wi-Fi is goed. Smal buitenterras aan de voorzijde van het hotel aan de hoofdweg. Vlakbij kabelbaan.

• 9Marian 16-09-2018

Het is een fijn hotel en de bediening is ook geweldig. Vooral de serveerster Aurelia wat een pit zit hier in. Zij werkt snel netjes vriendelijk en zeer allert

• 8M. de Vries24-06-2018

Alleen logie perfect, maar met maaltijden Niet!

Het avondeten is zeer matig. Personeel in het restaurant was ook niet zo vriendelijk. De kamer was perfect. Netjes. Aan de badkamer mankeerde ook niets. Ook mooi ruim, net zo als de kamer.

De receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. De receptie zag er netjes uit, eveneens de ontvangst hall. De bar is erg somber, daardoor ook erg saai.

Het hotel zal ik niet gauw adviseren en dat komt door de maaltijden of men moet alleen logies boeken.

• 8A van Overveld11-08-2017

Het is een echte aanrader

Dit hotel is een echte aanrader .Het eten is hier heel goed We hadden een ruime kamer, aan de achterkant van het hotel ,we keken op een muur dat was bestemd tegen de lawine's .Het is hier heel rustig en de kamer is koel .We waren hier met een toeroperater .We hadden prachtige excursie,s .Andorra is een prachtig land.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7L. Bakker11-08-2017

Prachtige reis, prachtig land.

Leuk hotel, gunstig gelegen maar met kleine kamer(s) die vooral aan de voorkant gelegen zeer gehorig zijn t.o.v. straatlawaai. Geen airco of ventilator aanwezig op de kamer. Klein zwembad aanwezig waar echter een badmuts en badschoenen verplicht zijn.

• 10Gerrit05-09-2016

Fantastisch we zouden zo weer willen gaan op vak..

alles is goed daar het eten is geweldig en eigenlijk is er niets wat er niet deugd het is een echte aanrader we waren met een Bus van touroperator die hebben ons een prachtige reis en een hele mooie omgeving gegeven .dus voor een Andorra reis Adverseer ik toch een mooie aanbeveling .het hotel zie er geweldig uit .mooie kamer en een goed bed alles word er goed schoon gehouden .morgens een goed buffet en avonds ook een goed buffet je kon er zoveel nemen wat je wou .dit is een echte aanrader dus misschien een goed idee gaat naar Andorra in het Hotel van Magic La Massana voor mij is Andorra nummer 1

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Janny02-06-2015

Mooie ruime kamers met zitbank en koelkastje.

Mooie kamers met goede bedden. Aan de achterzijde kijk je tegen een grote muur aan. Lijkt wel een soort klimmuur maar het schijnt tegen lawine's te zijn. Niet echt gezellig dus.

• 6wj gelens05-08-2014

niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden een ander hotel dan beschreven Hotel lag op een gevaarlijk kruispunt.Zeer rumoerig smorgens om 6uur door schoonmaaksters met stoelen schuiven en tafels op stenen vloeren Ook moet je alert zijn op je eten veel eten niet warm .Omgeving is er prachtig we hadden een chauffeur en reisleidster die veel wisten te vertellen Hotel was wel van de zelfde eigenaar .Leuk om er geweest te zijn.

• 7aug. smeets16-09-2013

Goed hotel. Bij drukte iets rommelig.

Ruime bar in Engelse stijl. Erg harde muziek en veel lawaai door spelende kinderen , ook nog op late uurtjes. 2 T.V,'s konstand aan. Maar 1 bediende achter de toog. Drankjes zelf halen. Andorra is heel mooi. Waren met excursie-reis. Chauffeur/reisleider wist heel veel vertellen. Chapeau !

Hotel Magic La Massana info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenguda el Traves, AD500