Hotel Font

HotelWeer vandaag25°15°
Hotel Font

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Font voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Font in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Eenvoudig hotel met perfecte ligging tov de gondel naar de piste. 3x struikelen en je bent er. kleine kamers en badkamer maar zeker goed in verhouding tot de prijs. Ontbijt is sober maar voldoende en het diner nuttigt men in hotel Magic Ski. Dit is goed en gevarieerd. Wanneer je niet veel luxe wilt en low budget reist is dit hotel zeker een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Font in La Massana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Font zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Font scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.