Géén boekingskosten

Aparthotel Anyós Park

AndorraAndorraLa Massana

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Anyós Park voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 48 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

48 Reviews over Anyós Park

• 9M.Janssen16-09-2016

Fantastische ligging, grote kamers, lekker eten

Handig om een auto te hebben, ligt niet in een dorpje

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 1Francis05-08-2016

NOOIT NAAR TOE GAAN!!!

Het begon al aan de receptie. Alleen Spaans kregen we te horen. Een vinger wees de weg naar de lift. Als we de kamer hadden gevonden ging de deur schurend open. Onmiddellijk kwam een muffe geur op ons af en zagen meteen een overvolle vuilbak staan van de vorige bewoners. Later bleek dat iedere deur ( zelfs van de kleerkast ) schurend openging. Op de sofa die als bed was klaargemaakt hebben we handdoeken gelegd om de veren van de matras minder te voelen. Voor wie van vettig eten houd, hier kom je wel aan je trekken, maar controleer eerst je bord want van mij hingen er nog resten aan van de vorige gebruiker. Wat het personeel betreft, die moeten nog heel veel leren, ze vonden het nog leuk toen ze een partij glazen lieten vallen. Kortom, in dit gebouw (hotel met vier sterren??) zou ik nog geen asielzoekers laten logeren. Hier hebben de bouwsector en hotelschool nog maanden werk!!

• 3Vera Brocheler16-07-2016

Valt erg tegen als je in het hotel bent!

Het hotel valt erg tegen, oubollige inrichting, klein en koud buitenzwembad, binnenbad is ok. De kwaliteit van het buffetrestaurant is teleurstellend, bevroren groente, slappe friet, alles door en door gaar en tot slot slechte bediening. Deze reis wordt actief aangeboden door de touroperator. Voor ons echt helaas de laatste keer.

Met vriendelijke groet,

Vera Brocheler en Marinus Weijerman

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6EV01-07-2016

Prima hotel, maar voor mij nooit meer.

Als je van een sportieve vakantie binnen 1 resort houdt, kan je hier prima terecht. Wil je echter buiten het resort (zoals wij) dan is een auto onontbeerlijk. Het hotel ligt halverwege een steile, hoge helling, waardoor lopen naar het dorp een hele opgave is. Het avondeten is in de vorm van een buffet. Een overweldigende keuze aan hoofd- en bijgerechten, alsook voor starters en dessert, maar zoals een goed buffet betaamd, alles is overgaar en dus droog. Ontbijt tafel is prima verzorgd. Uitgebreid en van goede kwaliteit. Alleen, ze kennen geen bruin brood, jammer. Kamer is netjes en ruim, zelfs voor 3 volwassenen. Zelfs voorzien van 2 flatscreen tv's. Jammer dat de afstandbediening niet functioneerde. Personeel is heel vriendelijk, maar doet dat wat het moet doen. Geen eigen initiatief. Er wordt bijvoorbeeld niet gevraagd bij het tafel toewijzen of je iets wil drinken bij het eten. Je moet er zelf om vragen, dan wordt het weer wel netjesnen snel geleverd.

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 5Sven24-08-2015

Vriendelijkheid ver te zoeken

Het ontvangst aan de receptie: geen hallo of welkom enkel botweg zonder oogcontact ‘ID en kredietkaart’. Enige uitleg over het hotel is niet aan bod gekomen. De gekregen kamer was donker, geen zonlicht en geen bergzicht. Het enige wat we op dat moment te horen kregen, is dat er altijd problemen zijn met de touroperator .De dag erna hebben we wel een andere kamer gekregen. Informatie over de regio blijkt niet gekend of niet correct te zijn. Het rumoer in het verouderd restaurant was met momenten té. Ook iets meer variatie in het eten zou welkom zijn en de restjes van de avond ervoor (frieten, calamares, ...) hoeven nu ook niet perse bij het ontbijt te liggen. Dit restaurant was zeker geen viersterrenhotel waardig. Wel wil ik wel graag ook de positieve zaken benadrukken: Het bar- en restaurantpersoneel is zeer vriendelijk. De kamers zijn zeer ruim. De wissel van kamers is vlot afgehandeld. De ligging is goed. Het aanbod aan sport en recreatie is ruim voldoende.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9M.C.Janssen28-03-2015

Geweldige kamer met prachtig uitzicht, buitengewoon vriendelijk personeel, verrukkelijk eten, het was een plaatje zoals het was opgemaakt. Zwembad was zeer goed, toen er een een groepje aan het zwemmen was, kreeg ik de code van een privébad om baantjes te trekken.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Víctor Glez22-02-2015

Atención al Cliente

Estuvimos en este hotel una semana y aunque globalmente esta bien tienen varios aspectos importantes a mejorar, principalmente la atención que ofrecen en la Recepción es lamentable, no hay un interés sincero por ayudar o agradar, parecen funcionarios acomodados y a disgusto con lo que hacen. Todo lo contrario es lo que ofrecen personas como Mónica, Héctor o Manuel en el Restaurante, excepcionales en su conducta hacia los clientes. Deberían hacer un esfuerzo por coordinar y actualizar mejor el servicio que ofrecen de transporte hacia La Massana.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8raphy170921-09-2014

Très romantique

Nous avons passés un week-end en amoureux à cet hôtel. L'accueil a été correct , bien qu'un peu négligé pour le français.. le personnel est très agréable. L'accés au spa est illimité , et très agréable :). Toutefois la piscine était fermé , et nous n'en n'avions aucune idée.. pensez à prévoir bonnet de bain et claquettes! Le cadre verdoyant et les chambres sont de qualités. Le repas romantique était génial , plusieurs dégustations et le serveur était très gentil. Nous sommes venus le week-end de la course de l'hôtel est la route était barré le matin , nous sommes resté bloqué une vingtaine de minutes( sans compter le détour pour aller à Andorre).

Très bon hôtel que je conseille.

• 4Schollaert.Petra06-08-2014

voor geen herhaling vatbaar

Onze eerste indruk was positief,dit was vlug gedaan toen we er onze eerste dag verbleven.Personeel begrijpt je taal niet,engels,frans,duits zelfs ons beste spaans geprobeert...Personeel onvriendelijk,werkten daar dik tegen hun zin hadden we de indruk.Als de drank op was werd deze niet op tijd aangevuld zodat je gemakkelijk een dag of 2 niet kon drinken wat je wou,zelfs de ijsjes waren zo goed als op.Als je een cocktail wou moesten ze of bellen naar iemand hoe je die moest maken of was de drank die erin moest niet voorradig ze maakten hem zelfs tegen hun zin omdat dit teveel werk was.Het eten was dan weer ok,prijs/kwaliteit moet je niet meer verwachten natuurlijk maar dat weet je,dessert is eentonig.Kamers waren ok alleen te weinig kasten om je kledij in te bergen.Kamers worden elke dag gepoetst maar dit gaat vliegensvlug,bedden werden maar 1 keer ververst op ons verblijf van 9 dagen.Omgeving is zeer mooi,veel mooie wandelingen gemaakt,wanneer je de auto neemt valt er veel te bezien.

• 9Sandra05-08-2014

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer ruime en propere kamers. Uitgebreid buffet. Alle dagen pasta en frieten. Kids kunnen zeker niet klagen. Vele faciliteiten. Binnen en buitenzwembad. Buitenbad is niet verwarmd, maar dit zorgt voor de nodige verkoeling. Poeltafel waar de kids zich enorm op uitleven Ligt op 5 min van Andorra la Velle waar je naar hartenlust kan winkelen. Ligt ook vlak bij vele aangename wandelroutes zowel vlak als klimwerk. Het personeel behalve receptie spreekt bijna uitsluitend Spaans, maar ze doen alle moeite om je te helpen en is super vriendelijk. Hier kan ik zeker geen negatief woord over zeggen. Omgeving is supermooi. Een aanrader van wie van een actieve vakantie houdt.

Aparthotel Anyós Park info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar