Hotel Grau Roig

• Kinderopvang
  • Sauna

19 reviews over Hotel Grau Roig

• 9Uitstekend hotel!09-07-2015

Mooi hotel met uitstekend eten!

Mooie kamer met alle luxe. Uitstekende service, het eten in het restaurant is geweldig! Hotel is heel mooi en rustig gelegen. Ideale streek om fijne wandelingen te maken met overweldigende panorama's. Ook shoppen in Andorra is zeker de moeite!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9blanckaert09-08-2014

alweer topkwaliteit

was de 2de keer , na 3 jar geleden waren we benieuwd of het eten nog altijd zo lekker was ,en ja hoor culinair verwennerij,mooie kamers ,kortom perfect

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Jan10-09-2013

Prachtig luxe hotel

In de zomer is hier niet veel te doen. Daardoor een prima prijs/kwalitet verhouding. Prima eten, grote kamers, wellness. En in de omgeving mooie natuur, vooral wandelen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Sandrine12-01-2013

Topper!!!

Vriendelijk personeel: Doen suggesties voor het eten, weten mooie wandelroutes te adviseren en zijn altijd bereid om te helpen.

Goed gelegen om mooie bergwandelingen te maken: Dichtbij enkele mooie meren en riviertjes.

Enige minpunt (maar daar kan het hotel niets aan doen): Koudere temperaturen in september, soms maar 8°C. Voorzie dus ook warmere kledij.

Door de iets hogere prijs dan andere hotels hebben we getwijfeld, maar de enkele extra euro's waren het zeker en vast waard.

Gereisd met partner in september 2012

• 10patrick21-09-2012

zeer goed hotel

zeer vriendelijk personeel goed van eten en mooie kamers met mooi uitzicht vanuit hotel mooie wandelingen te doen

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Marc Clerinx06-07-2012

Een echte topper

Hotel ligt wat afgelegen maar is echt een aanrader prijs/kwaliteit!! Werkelijk schitterend!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10leander taelman28-02-2012

schitterend hotel, met culinair hoogtepunt

Voor de 2de keer naar dit hotel geweest. Na de sublieme eerste ervaring hadden we schrik dat we deze ervaring nooit meer gingen herhalen.

Maar deze schrik was onterecht. Opnieuw heel lekker gegeten, zeer mooi ontbijt. Aan iedereen die daar gaat: zeker eens gaan eten in teatro del vin, een culinair hoogtepunt!!!! Een 7 gangen diner met aangepaste en verrassende wijnen.

Ook zeer tevreden naar de service, mijn ouders hadden problemen met de boeking, maar geen enkel probleem over gemaakt, zonder veel problemen nog een kamer kunnen nemen.

Volgende zomer laten we dit hotel waarschijnlijk eens links liggen, maar het staat opnieuw op het programma voor het jaar er na.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Edith06-09-2011

Voor Herhaling vatbaar, voor ons 5 sterren waard!

Hotel Grau Roig in Grau Roig heeft ons aangenaam verrast! Wij hadden een standaard kamer geboekt en die was al super,het welnesscentrum was gezellig maar klein,voor de zomer was het voldoende maar ik vrees voor de winterperiode. Wij hadden spijt dat we maar 2 nachten hadden geboekt. Voor de kids was er een speelkamer om "u" tegen te zeggen, alles was voorzien computer, een wii ,knutselmateriaal, dvds noem maar op. Bij de speelkamer was een sanitaire ruimte gemaakt op kindermaat ,gewoon geweldig.

Het ontbijt was af, wij zijn al in verschillende 4 en 5 sterren hotels geweest, maar het ontbijt moest absoluut niet onderdoen voor een 5 sterren niveau! Bij halpension mocht je kiezen van de gewone kaart voor sommige dingen moest je wel wat opleggen,het diner was goed. De ligging was gelegen op de skipiste met geweldig uitzicht op de bergen. Dit hotel is ideaal in de zomer voor mensen die houden van rust en de bergen.

Wij waren aangenaam verrast voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10nanoek22-08-2011

geniaal

wat een tophotel, hier komen we zeker en vast nog terug. Culinaire topklasse in de theatre de vin!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Herman06-08-2011

Pracghtig hotel met een magnifieke ligging

In juli één week in dit hotel geweest met onze zonen van 16 en 14 jaar. Dit hotel is gelegen vlakbij de skiliften. Dat is in de zomer niet zo mooi. Alle liften waren buiten werking. Andorra is een prachtig land met prachtige berglandschappen. Het voordeel tegenover Tirol is dat het hier mooier weer is, of wij hadden geluk. In Tirol is het zomertoerisme nog wat verder uitgebaat, met goed bewegwijzerde wandelpaden en berghutten waar je iets kan drinken. Dit vindt je niet in Andorra. Dus voldoende proviand meenemen. Maar helaas is er geen winkel in de buurt van het hotel; het ligt echt erg afgelegen. 2 keer per week zijn er gratis wandelingen met de gids van het hotel. Dit waren 2 fantastische wandeling met een supergids. Dus zeker meedoen, maar je moet er wel snel bijzijn; de wandelingen zijn al vlug volzet. Onze zonen zijn ook nog gaan rotsklimmen met dezelfde gids. Ze vonden het heel leuk. Ook heel leuk is de jacuzzi in openlucht. De rest van de welness vond ik niet zo geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Hotel Grau Roig info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken