Reviews over Grau Roig

Mooi hotel met uitstekend eten!

Uitstekend hotel!,
    9-7-2015

Mooie kamer met alle luxe. Uitstekende service, het eten in het restaurant is geweldig! Hotel is heel mooi en rustig gelegen. Ideale streek om fijne wandelingen te maken met overweldigende panorama's. Ook shoppen in Andorra is zeker de moeite!

alweer topkwaliteit

blanckaert,
    9-8-2014

was de 2de keer , na 3 jar geleden waren we benieuwd of het eten nog altijd zo lekker was ,en ja hoor culinair verwennerij,mooie kamers ,kortom perfect

Prachtig luxe hotel

Jan,
    10-9-2013

In de zomer is hier niet veel te doen. Daardoor een prima prijs/kwalitet verhouding. Prima eten, grote kamers, wellness. En in de omgeving mooie natuur, vooral wandelen.

Topper!!!

Sandrine,
    12-1-2013

Vriendelijk personeel: Doen suggesties voor het eten, weten mooie wandelroutes te adviseren en zijn altijd bereid om te helpen.

Goed gelegen om mooie bergwandelingen te maken: Dichtbij enkele mooie meren en riviertjes.

Enige minpunt (maar daar kan het hotel niets aan doen): Koudere temperaturen in september, soms maar 8°C. Voorzie dus ook warmere kledij.

Door de iets hogere prijs dan andere hotels hebben we getwijfeld, maar de enkele extra euro's waren het zeker en vast waard.

zeer goed hotel

patrick,
    21-9-2012

zeer vriendelijk personeel goed van eten en mooie kamers met mooi uitzicht vanuit hotel mooie wandelingen te doen

Grau Roig scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews