Hotel Ahotels Prisma

FamiliehotelWeer vandaag31°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Ahotels Prisma voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ahotels Prisma in het Nederlands

2008

De ligging is wel goed, dicht bij het centrum maar niet op

Geert Depoortere
5-1-2008

De ligging is wel goed, dicht bij het centrum maar niet vlak erin. Caldea, therme-complex, ligt op een boogscheut daarvandaan, en toendertijd kregen wij elk een toegangsticket voor 3 uur van het hotel. Ondergrondse parking (bij te betalen) met veel parkeerruimte, maar voor een iets grotere wagen moet je wel uitkijken waar je hem plaatst. Prachtige kamers, alleen één groot nadeel. In de zomer is het snikheet in de stad, en er is geen airco aanwezig. Nadeel van de keuken: er is een keuzemenu met 7 verschillende menu's, maar die blijft een week geldig, zodat je in herhaling valt als er iets je niet bevalt. Maar het eten (Italiaans, raar maar waar voor die streek) is er wel héél lekker. Toch wel een aanrader.

Gereisd Familie in augustus 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ahotels Prisma in Escaldes-Engordany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ahotels Prisma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.