Hotel St. Gothard

• Sauna

16 reviews over Hotel St. Gothard

• 5Marion & Walther18-08-2015

Hele slechte keuken St.Gothard,Andorra

Het is geen dure reis maar het hotel waar we verblijven St. Gothard wat door touroperator als goed wordt bestempeld ( 4 sterren) daarvan zijn de maaltijden kwalitatief van een zeer laag niveau Wellicht heeft de touroperator dermate op de prijs van de maaltijden geknepen dat dit het enige is wat het hotel kan bieden. Het is bar slecht. We zitten in een aparte ruimte waar het al een gedoe is om naar het buffet te lopen. Bij het buffet aangekomen wordt je als gast niet echt vrolijk! Oud brood! Geen vers fruit, wat verschrompelde appeltjes. Taai vlees, doorgekookte groenten door pasta, niet eens apart. Kortom een verdrietig gebeuren.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Lydia08-08-2015

geweldig hotel

Het is een mooi hotel, kamers zijn prima en een leuk zwembad erbij, eten is uitstekend zowel ontbijt als diner(keuze genoeg), personeel zeer vriendelijk en ontzettend behulpzaam. De omgeving is prachtig en alles op afstand te doen. Je moet wel ondanks de taxfree goed kijken wat je koopt, want ze willen je wel hiermee afzetten(natuurlijk bij mij gebeurd met kopen van een fototoestel). maar de hoofdstad is erg leuk winkelen, ook in de omgeving zijn er leuke activiteiten te doen. Ook een dagje Barcelona is makkelijk om te doen. Zeker de moeite waard om dit hotel te bezoeken.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Jan van Belsen04-08-2015

Laat je niet overweldigen.......

Prima hotel.3 gebouwen aan elkaar:A,B en C.Geen airco/minibar en koelkast.Kamers voor(straat)kant geen balkon, achter wel.Als groep aparte eetzaal met ontb. en dinerbuffet,prima!Diner om 20.00.Buiten zitten prettiger dan binnen. Het komt binnen bedompt over.Bij de bar worden vele zitplaatsen ingenomen door schakers.Tijdens mijn verblijf vele schoolkampen die voor de nodige onrust zorgden.Prachtige omgeving.Lopen naar La Massada geen optie, wel naar Arinsal. Met bus L5 naar Andorra la Vella, supermarkt Andorra 2000.Bus gaat 10 over heel/half van hotel.Aanrader bezoek aan Ordino.Indicatie cons. prijs:fl. San Miquelbier € 2,35.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7goed hotel met verbeterpunten nodig27-07-2015

goed hotel maar paar verbeterpunten nodig

goed hotel: positief: vriendelijk, proper, lekker eten, voldoende keuze, genoeg animatie,... negatief: geen nederlandstalige gids waardoor je je weg goed vind in de omgeving, geen airco, geen frigo op kamer, geen animatie programma volwassenen Het is een echt jongerenhotel. Je merkt ook dat de acitviteiten in de omgeving nog niet echt gericht zijn op wintertoerisme. Sommige bergtoppen zijn volledig uitgestorven, winkel in de dorpjes liggen er bijna verlaten bij. Het hotel zijn openlucht zwembad was ook te koud soms om erin te zitten vanaf een uur of 3. Dan stak de wind op. Wie een volledige sportieve vakantie zoekt is hier op zijn plaats. Maar voor ons was 1x andorra voldoende...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7D.G. Schaafsma29-08-2014

Redelijk hotel voor een schappelijke prijs

Hotel met een goede prijs kwaliteitverhouding, wij zijn hier in de zomer geweest. Met zijn vieren op één kamer is wel iets teveel van het goede! De 4 persoonskamers zijn tussen de 19m2 en 23m2. Het staat zo vol met bedden dat de deur naar het balkon niet meer goed open kan. Ook is er op de kamer géén zitje waar je kan plaatsnemen.Een minibar ontbreekt wat je bij een 4 sterren hotel wel mag verwachten. Het zwembad is prachtig en het diner in het restaurant is gevarieerd met de kanttekening dat het vlees vaak erg taai is. Het ontbijt is continentaal maar mist gekookte eieren. Niet al het personeel is even vriendelijk en spreken slecht tot géén Engels of een andere taal behoudens Frans of Spaans. Drankjes zijn relatief goedkoop in het hotel. Er is een optie om overdekt te parkeren in het hotel voor € 10,- per 24 uur. Dit is niet nodig aangezien je buiten prima kan parkeren, dit is veilig en gratis!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Ger11-07-2014

Comfortabel en vriendelijk hotel

Het St Gothard hotel ligt in het plaatsje Erts. Het is een prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral het bediend personeel in het restaurant was top ! Het buffet zowel voor het ontbijt als het diner was prima. De kamer was wat gedateerd en mist een zitbank , maar we hadden wel een klein balkon met stoelen dat uitkeek op het zwembad en de tennisbaan. De badkamer had alleen een bad (een aparte douche zou fijn zijn) . De bedden waren uitstekend, alleen zelf de eigen hoofdkussens meenemen is wel aan te bevelen. 's avonds konden we riant zitten in de diverse bankstellen in de lobby van het hotel. Er is een grote bar waar voor een schappelijke prijs een kleine snack te krijgen is (diner is pas om 8 uur 's avonds). Doordat Nederlandse en ook Spaanse touroperators hun groepen hier onderbrengen kan het druk zijn

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9diawim30-10-2013

Helemaal geweldig

Het hotel ligt aan een doorgaande weg maar daar heb je geen last van.wij hadden een kamer aan de voorkant met uitzicht op de bergen en dus de doorgaande weg.aan de achterkant kijk je uit op een riviertje de bergen en het zwembad.het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en de meeste spreken engels.wij zijn in de zomer geweest en dan is het warm eten in buffetvorm.echt heerlijk.je kunt er terecht van 20.00 tot 22.00.de kamers zijn netjes en schoon en er staan ook allerlei flesjes zeep tot zelfs doosjes met zakdoekjes.het was er echt top en in de gezellige lounche heb je gratis wifi.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7de waele13-08-2013

prijs/kwaliteitsvol hotel

verzorgd hotel met plaats voor verbetering, zo zijn de kamers heel verzorgd maar aan de kleine kant, er is ook geen ijskast aanwezig op de kamer. wel indien gewenst dagelijks verse handdoeken en zeepjes. het zwembad is eigenlijk niet verwarmd, wat met kinderen verre van ideaal is. het eten is lekker, ontbijt is dagelijks hetzelfde, maar er is voldoende keuze. personeel is heel vriendelijk. wat Andorra zelf betreft zien we dat het vooral gericht is op het wintertoerisme, bij regenweer (hebben we 12 dagen gehad) valt er niet zoveel te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9An12-08-2013

uitstekend hotel

Leuk hotel, ruime kamers, nette service. Ruime receptie met gezellige zitjes waar uitstekende WIFI is. Goed ontbijtbuffet en dinerbuffet met variatie. Leuk zwembad met fijne ligbedden en luifels. Een gezellige uitstraling. En Andorra is een mooi en schoon land met vele gezellige plaatsen en allerlei activiteiten te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7De Vos - Robijn28-08-2009

Verzorgd hotel, maar is geen 4 sterren waardig

Hotel St. Gothard is een mooi en verzorgd hotel. Wat ons echter tegenviel was de grootte van de kamers. Er was ook geen koelkast op de kamer, iets wat we van een 4*-hotel wel verwachtten. De bar leek ons net een ongezellige campingkantine. In de brochure was er ook sprake van animatie. De animatrice was er wel, maar had nooit veel zin om iets te doen. Het eten was in orde. Ruime keuze, al mocht het eten wel wat warmer zijn. Het was ook nogal aan de vettige kant. Zeer vriendelijk personeel, ook heel lief naar de kinderen toe. Wat ons ook enorm stoorde waren de heel luidruchtige Spanjaarden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages