Reviews over Erts

Hoog in de bergen

Heleen,
    17-8-2015

2 nachten hier gestaan.(voor ons lang genoeg). Lekker koel 's nachts (zeker in vergelijking met Spanje) Prima camping, voor actieve mensen, veel wandel en fietsmogelijkheden. Lekker zwembad, goed restaurant. Lekker gegeten in het plaatsje La Massana bij Bonet.

geweldig hotel

Lydia,
    8-8-2015

Het is een mooi hotel, kamers zijn prima en een leuk zwembad erbij, eten is uitstekend zowel ontbijt als diner(keuze genoeg), personeel zeer vriendelijk en ontzettend behulpzaam. De omgeving is prachtig en alles op afstand te doen. Je moet wel ondanks de taxfree goed kijken wat je koopt, want ze willen je wel hiermee afzetten(natuurlijk bij mij gebeurd met kopen van een fototoestel). maar de hoofdstad is erg leuk winkelen, ook in de omgeving zijn er leuke activiteiten te doen. Ook een dagje Barcelona is makkelijk om te doen. Zeker de moeite waard om dit hotel te bezoeken.

super vriendelijk!

mdijk,
    4-8-2015

Wij hebben met onze kinderen van 6 en 2 een nachtje hier verbleven. Wij waren op vakantie in Argeles sur mer in Frankrijk, maar wilden graag Andorra bezoeken.

De kamer was keurig en fris. Heerlijke bedden.

Ontbijt prima verzorgd. Wij waren de enige gasten, maar verzorging was perfect.

Het echtpaar dat het hotel runt was ook zeer vriendelijk en kon ons veel over de omgeving vertellen. De volgende dag wilden we een beste wandeling maken en konden we een lunchpakket mee krijgen. Hartstikke attent!

Laat je niet overweldigen.......

Jan van Belsen,
    4-8-2015

Prima hotel.3 gebouwen aan elkaar:A,B en C.Geen airco/minibar en koelkast.Kamers voor(straat)kant geen balkon, achter wel.Als groep aparte eetzaal met ontb. en dinerbuffet,prima!Diner om 20.00.Buiten zitten prettiger dan binnen. Het komt binnen bedompt over.Bij de bar worden vele zitplaatsen ingenomen door schakers.Tijdens mijn verblijf vele schoolkampen die voor de nodige onrust zorgden.Prachtige omgeving.Lopen naar La Massada geen optie, wel naar Arinsal. Met bus L5 naar Andorra la Vella, supermarkt Andorra 2000.Bus gaat 10 over heel/half van hotel.Aanrader bezoek aan Ordino.Indicatie cons. prijs:fl. San Miquelbier € 2,35.

Rustig gelegen met ruime plekken

william,
    29-7-2015

Een van de betere campings in Andorra. Rustig gelegen tussen de bergen aan een snel stormend beekje. Ruime plekken met zon en schaduw. Overdekt zwembad. Supermarktje, restaurant en WiFi is beschikbaar. Naar Andorra la Vella moet je wel met de auto.

Erts scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews