Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

48 Reviews over Riu Blanc

• 8exploradora8110-04-2012

Hotel adorable

La ubicación en Encamp fenomenal, un pueblo precioso, a dos pasos del funicamp para subir a las pistas y enfrente del transporte público. La atención recibida fue impecable, trato familiar y cercano siempre preocupados de que todo estuviera correcto. La comida abundante, casera y de calidad. La habitación, aunque no tiene vistas muy correcta, dispone de una tele muy grande, armarios amplios,espaciosa, la cama no es mala y ducha con muy buena presion. Todo muy limpio. Para lo que pagamos que fue muy poco nos quedamos super satisfechos y con ganas de volver. Calidad- precio un 10.

• 8Boy van Strien19-01-2012

Zo leuk en gezellig.

Hotel Riu Blanc is een zeer voordelig hotel met een Nederlandse eigenaar: Frans en Nederlands personeel. We hebben een ontzettende leuke en gezellige week gehad in dit hotel en prima gegeten en gedronken. Tijdens het buffet s morgens en s avonds was er voldoende voor iedereen. Wij zijn met een grote groep van 18 mensen geweest en hebben geen van allen iets negatiefs te melden. De kamers waren simpel maar ok. Met het treintje naar de gondel en binnen 20 minuten midden in het skigebied. Het klopte allemaal en het is zeker de moeite waard. Bedankt Frans, Henk en Kim, voor de gezellige week, het was Toppie.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 4Jolanda10-01-2012

Echt nooit meer

Het hotel is oud, vies en veel kapot, waaronder lakens en handdoeken gescheurd, een diepe kuil in het bed, aan het hoofdeinde een stuk uit de kapok, het kussen was gescheurd waardoor de vulling eruitkwam. 2x moeten vragen om wc papier omdat het niet bijgevult was. Het stikt er van de russen, mijn zoon en ik enige 2 Nederlanders. Het eten was wel oke, alleen iedere keer alles snel op doordat de Russen er als hongerige beren op aan vielen. Volgens de eigenaar enkele jaren terug het mooiste hotel van Encamp, maar waarschijnlijk LANG geleden dan.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8marije31-08-2011

waar voor je geld

Fijn hotel met nederlandse eigenaar. Erg gezellig beneden in de bar en goed eten. (buffet). Wanneer er iets is, proberen ze het zo snel mogelijk op te lossen. Wij wilden graag een andere kamer, dit kon geregeld worden. Het enige nadeel is dat het hotel zeer gehorig is, maar dat is wel bij meer hotels het geval in Andorra.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8J en J14-03-2011

prijs kwaliteit TOP !!!!

Mensen hebben altijd wat te zeuren. In dit eenvoudige hotel is de prijs kwaliteitverhouding helemaal top. Het eten is er prima, elke dag wat anders, en tot de laatste gast wordt alles keurig aangevuld. De kamers zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig, met prima douche en toilet. Handdoeken worden op tijd verschoond. Als men voor dit geld niet tevreden is, kan men beter in een 4 sterrenhotel vol met russen die alles voor je neus wegkapen tweemaal zo veel betalen

• 1kortehans66611-01-2011

Nooit meer .

Echt nooit meer. De kamer waren vies en smerig wordt amper schoongemaakt wc douche was vies. Het eten was koud en kwam uit de vriezer wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn was warm.De tafels worden niet zo gedekt als op de foto's staat zit met meerdere personen aan de tafel.De kamers zijn claustrofobisch klein met twee koffers kon je je kont al niet meer keren.Op oudejaarsdag waren de spare-ribs verbrand.Het hotel lag aan de hoofdstraat met heel veel verkeer,stank en geluidsoverlast.De bar deed dienst als receptie.eetzaal,bar en er was een toilet aanwezig naast de keuken.Overig was het personeel heel vriendelijk.

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 8Klaas09-03-2010

Echt geweldig!

We zijn voor het eerst naar Andorra geweest op wintersport. Echt in een woord fantastich. Bijna 200 km aan pistes waaronder veel off-piste mogelijkheden! De omgeving is ontzettend mooi! Wil je les? dan kun je voor ongeveer e 100,- 5 dagen lessen. Ze zetten mensen met hetzelfde niveau bij elkaar en gaan zo ver als je zelf wilt: off-piste? tricks? niets is te gek! Echt top!

Riu Blanc is een eenvoudig, tikkeltje gehorig maar heel leuk hotel! Lekker bad, goede douche, fijn bed. Owja heel goed eten! Frans, de eigenaar wil alles voor je doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Echt heel leuk om te merken.

Wil je echter een bruisend dorp dan kun je beter naar Pas de la Casa, alleen zijn de hotels daar gewoon duurder.

Mijn advies is, wil je een vette wintersport voor relatief weinig geld, ga naar andorra en dan zeker naar Riu Blanc!

Wij zijn er volgend jaar in ieder geval weer bij!

Groeten Klaas en Ciciel

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8B de G20-02-2010

Mijn compliementen

Prijs kwaliteits verhouding geweldig. Was voor de 10 de keer,maar ga zeker voor de 11 de keer.Waarvan 6 maal in Riu Blanc en 3 maal Monte Carlo en 1 maal Giuem.Ik was er met buren en met een buurman en 2 maal met mijn eigen kinderen.

• 7Alex Mihl02-02-2010

sfeervol eenvoudig hotel

We verbleven in de tweede week van de kerstvakantie met 8 personen in het hotel. We hadden 4 kamers op de 5e verdieping en hebben geen enkele klacht. De kamers zijn eenvoudig maar voldoende ruim en verzorgd met prima bedden en een uitstekende douche. Het eten was goed en gevarieerd en er was altijd voldoende. We hadden het 's avonds zeer gezellig in de sfeervolle bar met volop spelletjes. Frans, de eigenaar, en Tim, de reisleider, leverden een uitstekende service. Ivm met pech met de auto hadden we geen vervoer. Geen enkel probleem, want het treintje naar de gondel stopte bijna voor de deur. Kortom: een prima prijs/kwaliteit verhouding en voor herhaling vatbaar.

• 3Marika13-01-2010

Never again!

I don't wish for anyone to stay at Riu - Blank (Encamp, Andorra): hotel rooms with view to the back wall. Terrible staff that tries to econom on food. Food that was payed for wasn't given under cover of false reasons. Thе room wasn't clean to the moment of our arrival. Impossible to find thе administrator. Thе walls of the room seem to be made from paper - you can hear every voice out there.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Hotel Riu Blanc info