Hotel Monte Carlo

Hotel Monte Carlosterster

8.4Fantastisch

Andorra, Andorra, Encamp

Op vakantie geweest naar Monte Carlo?

8.4Fantastisch

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Monte Carlo

• 8Andor24-02-2013

Goed en goedkoop

Wij gaan met onze groep vrijdag 1 maart 2013 voor de 12e keer hier naar toe. Prijs kwaliteit is zeer goed, wordt netjes bij gehouden, eigenaar David probeert het voor iedereen naar de zin te maken. Prachtig skigebied, inmiddels 205 km. piste, echter niet echt bekend bij de Hollanders, jammer, jammer, jammer. Een nadeel is er wel; het is een stuk verder dan de gangbare Alpenlanden, maar je krijgt er enorm veel voor terug. Voor rokers en " drankorgels " helemaal ideaal, zeer goedkoop !!!!!! Breng eens een bezoekje bij Cava Gauet naast parkeerplaats in centrum met groene poort, echt ouderwets en niet duur.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8luc17-02-2013

zeer correcte prijs/kwaliteit verhouding

• : zeer proper, elke dag verse handdoeken op de kamer. Lekker eten, zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Gratis wijn aan tafel !. Prijzen in de hotelbar zeer goedkoop. Skitreintje naarde Funicamp stopt voor het hotel !

• : gedateerd. Gehorige en kleine kamers. 90% russen (hebt er geen contact mee en dus ook geen last van) In Encamp valt totaal niets te beleven, maar bus naar La Velle stopt voor het hotel (€ 1,70).

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8luc11-02-2013

zeer correcte prijs/kwaliteitverhouding

• : zeer proper, zeer vriendelijk, goed eten, kleine propere kamer, bedden goede matrassen, elke dag verse handdoeken

• : zeer gedateerd, kosten aan maar proper, klein tvtje, lawaaierige kamers. duur half uur met eerst treintje en dan gondelbaan tot op skipiste.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9minderhout22-04-2012

Gezellig

Accomodatie is goed, maar wel gehorige kamers. Encamp is rustig. Personeel is vriendelijk en de kamers worden goed schoon gehouden, met voldoende schone handoeken. Het restaurant is gezellig. Eten is goed. Veel russen waar je weinig last van hebt. Veel kwaliteit voor weinig geld.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Bert de Graaf06-01-2009

Een goed hotel vrienlijk en niet duur

Vind het een goed hotel goed eten nette kamers vriendelijk.Hebben alle tijd voor je.Ze proberen je echt goed te helpen.En niet duur.Voor mij een topper.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Kamiel12-08-2007

Goed eenvoudig hotel. Treintje naar de gondel stopt voor de deur. Piste's boven aan de funicamp van blauw/zwart. Mooie uitgestrekte piste's.

Gereisd met partner in januari 2005

• 7J.E. Post18-02-2007

Een leuke week gehad in hotel Monte Carlo. Als je zoekt naar een leuke voordelige wintersportvakantie is Encamp en zeker hotel Monte Carlo een aanrader. Prettige mensen die er voor zorgen dat alles naar onze wens wordt geregeld. Gezellige bar, bediening aan tafel, sober ontbijt wel genoeg overigens. Er zijn veel Russen, maar die kunnen ook heel gezellig zijn. En vergeet niet dat Nederlanders in het buitenland niet zo'n goede reputatie hebben. Met de gondel, de Funicamp ben je in 20 minuten in een prachtig skigebied. Wel moet je ervaren skiër zijn ( rode pistes minimaal) om vanuit deze gondel te kunnen skiën. Verder in het gebied zijn er genoeg beginners mogelijkheden en de skilessen zijn van hoog niveau!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

2 tips over Hotel Monte Carlo

• Andorfun, 24-02-2013

CAVA GAUET, moet je zijn geweest. Groene poort naast parkeerplaats in centrum. Elke dag open van 17.00 tot 20.00 uur. andorfun.nl

• luc, 11-02-2013

argentijns restaurant wat verder in de straat, zelfde kant als hotel.

1 vraag over Hotel Monte Carlo

• Jolanda, 29-07-2011

transfer naar hotel

Wie weet hoe lang de transfer is vanaf de luchthaven naar hotel monte carlo in Encamp?

• Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WintersportSkiën