Encamp

We hebben een aantal aanbieders voor Encamp voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Encamp voor je op een rij gezet:

Reviews over Encamp

• 8Ronald19-01-2014

Perfect voor skien in een mooi skigebied

Zeer geschikt als skien het belangrijkste doel van je vakantie is. Veel pistes, in alle soorten en maten. In Encamp rijdt een gratis skibus die je naar de gondel 'Funnycamp' brengt. Vanuit het dal zit je dan binnen 15 minuten op het meest centrale en nagenoeg hoogste punt van het gebied Grandvalira. Je bent ook dichtbij de hoofdstad van Andorra. Via de lijnbus ben je binnen 10 minuten in het centrum met veel leuke shops en warenhuizen. Encamp is niet echt geschikt voor 'apres ski', maar dat vinden wij ook niet belangrijk.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in januari 2014

• 8Andorfun.nl24-02-2013

prachtig skigebied

Inmiddels 205 km. piste, goed voor beginners en gevorderen. Funparks voor boarders.

• 7Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8minderhout22-04-2012

Goede plek

Dit is een goede bestemming voor oudere mensen. Voor jongere is er weinig te beleven.

• 8Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Michelle31-12-2010

Moet je geweest zijn

Andorra is erg klein en je rijdt zo van de ene grens naar de andere. Maar het is een indrukwekkend landje. De omgeving is echt geweldig, het landschap is zo mooi. In mijn beleving was Andorra niet bedoeld om in te leven, maar hebben de bewoners in elk mogelijk dal een stadje gebouwd. Het is erg indrukwekkend. De geruchten gaan dat je in Andorra goedkoop kunt winkelen, maar het enige goedkope is sigaretten en drank. Kleding kost ongeveer hetzelfde. Het winkelcentrum en de winkelstraten zijn enorm en door de vele straten raak je de weg ook weleens kwijt. Maar dat is juist wel leuk, je waant je in duizenden winkels en weet niet waar je kijken moet. Andorra moet je zeker gezien hebben, indrukwekkend klein landje!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Marcel28-02-2010

voor de echte wintersporter

Encamp geeft weinig gezelligeid, daarvoor moet je toch echt in Oostenrijk zijn. Qua skigebied is het echter TOP!! Mooie pistes, groot uitgebreid gebied met een grote variatie aan kleuren van pistes. En direct naast de piste staan de dennenboompjes. Erg leuk!

• 4Après ski

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Familie Verschuren28-02-2010

Goede uitvalsbasis naar het skigebied

Door de Funicamp en hierdoor de aansluiting met skigebied Grandvalira staan er talloze afdalingen te wachten. De pistes in El Tarter, Soldeu en Canillo zijn wel iets beter geprepareerd dan die in Pas de la Casa. Jammer dat de horeca op de pistes tegenwoordig niet meer authentiek is, gelukkig was restaurant El Pessons op de piste in Grau Roig dit nog wel!

• 7Après ski

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Jolanda21-09-2009

Super, volgend jaar weer!

Wat een geweldig mooie pistes, en ook de omgeving is om iedere dag van te genieten. Het eten en drinken op de pistes zijn super alleen de après ski is hier ver te zoeken! Daarom gaan we weer terug naar Hotel Riu Blanc, daar heb je een gezellig bar om na het skiën een hapje en drankje te doen.

• 9Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 1Après ski

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Fam. Boeters07-03-2008

Het is wel een grijs en grauw dorp, maar er zijn leke dingen om te bekijken.

• 7Skigebied beginners
    • 6Omgeving

Gereisd met familie in februari 2008

• 8henk08-02-2008

Encamp is een typisch Andorees dorp met een prachtig sportcentrum (zwemmen, sauna, fitness e.d) en leuke café's. Op loopafstand van de Funicamp, een lift die je gelijk op 2500m brengt alwaar je in een andere wereld kom. In het dorp een aangename temperatuur en boven winters!

• 8Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7Irma28-09-2007

Andorra was een onderdeel van een excursie reis naar Andorra en Tossa de Mar (Catalonië). In Andorra veel mooie en ruwe natuur gezien. Onze buschauffeur/reisleider wist erg veel te vertellen over deze omgeving. Voor de zomer vond ik 3 dagen voldoende. Zou nog wel een keer in de winter willen gaan.

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2007