Géén boekingskosten

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Ligging t.o.v. pistes

2 Reviews over Euroski

• 8Martijn29-08-2010

Goed hotel voor redelijke prijs

Euro Esqui zoals het hotel heet, is een prettig, comfortabel hotel, met mooie ruime kamers, een fijn zwembad en een goede ligging t.o.v. de pistes (hotelbusje). Dit busje rijdt zo regelmatig, dat je nooit lang hoeft te wachten (ik heb een keer het busje vol voor me zien vertrekken). Het zwembad is modern, maar de bad- en saunaregels weer hopeloos achterhaald - voor Nederlandse begrippen. Badmuts in het zwembad en badkleding aan in de sauna. Het skigebied is een ontdekking. Ruim, goed onderhouden, afwisselend en niet druk. En de sneeuw was perfect, dus we hebben heel wat km's gemaakt. Wel een paar dagen kou meegemaakt, -20 (gevoelstemp.: -30) en dat is geen pretje. Leuk om af te wisselen met een dagje shoppen of relaxen in het futuristische zwem-/welnesscenter in Andorra stad.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 3Maria09-11-2009

Ruidoso

Estuve en este hotel la pasada temporada. Aunque el Spa está muy bien, no había nadie vigilando ni al parecer los padres de los niños que allí estaban sabían leer, ya que, a pesar de las indicaciones, nadie guardaba silencio, ni respetaba a los demás: gritos, niños correteando, salpicando y tirándose al agua en una zona cerrada y reducida pueden acabar con la paciencia de cualquiera.

El buffet muy de "batalla"

No volveré, seguro.

• 5Ligging t.o.v. pistes