Hotel Euroski

5.5Voldoende

Andorra, Andorra, El Tarter

Op vakantie geweest naar Euroski?

5.5Voldoende

• Sauna
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Euroski

• 8Martijn29-08-2010

Goed hotel voor redelijke prijs

Euro Esqui zoals het hotel heet, is een prettig, comfortabel hotel, met mooie ruime kamers, een fijn zwembad en een goede ligging t.o.v. de pistes (hotelbusje). Dit busje rijdt zo regelmatig, dat je nooit lang hoeft te wachten (ik heb een keer het busje vol voor me zien vertrekken). Het zwembad is modern, maar de bad- en saunaregels weer hopeloos achterhaald - voor Nederlandse begrippen. Badmuts in het zwembad en badkleding aan in de sauna. Het skigebied is een ontdekking. Ruim, goed onderhouden, afwisselend en niet druk. En de sneeuw was perfect, dus we hebben heel wat km's gemaakt. Wel een paar dagen kou meegemaakt, -20 (gevoelstemp.: -30) en dat is geen pretje. Leuk om af te wisselen met een dagje shoppen of relaxen in het futuristische zwem-/welnesscenter in Andorra stad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2010

0 tips over Hotel Euroski

0 vragen over Hotel Euroski

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette