Hotel El Serrat

Tonen op kaart

14 reviews over Hotel El Serrat

• 8jan09-04-2012

leuk grappig

het is leuk omdat het er erg gezellig is en het een goede sfeer heeft daar

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Henri09-08-2010

Geweldig

Zijn voor de tweede maal naar dit hotel geweest. Het eten was heel erg goed,en de kamers waren geheel gerestoreerd. Het personeel was op een na heel vriendelijk. Het hotel heeft een nieuwe eigenaar,dat was dus goed te merken. Wij hebben bij touroperator geboekt maar ben bang dat touroperator dit volgend jaar niet meer heeft. Al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Henk Harthoorn07-07-2010

Nooit meer.

Het is een mooi hotel. De ligging en de bergen en de natuur is prachtig. Het is schoon kamers zijn netjes wij hadden 219. Wij hadden uitzicht op de berg en een snel stromende rivier. Die maakt wel een hoop herrie oordopjes meenemen om te slapen. Het eten is er ronduit slecht. Ontbijt koude gebakken eieren gebakken spek was koud warme worst was koud er was niet veel keuze dus de pindakaas maar uit de koffer. Wij hadden ALL Inc geboekt bij TO dat is dus ontbijt je krijgt er een lunch pakket mee daar zat in twee boterhammen een peer of banaan vruchten yoghurt en een klein flesje water avond eten was eenzijdig en niet lekker je hebt overigens maar een uur om te eten. Na het eten van half 9 tot half 10 gratis drinken. Wij hadden twee weken geboekt en zijn na een week weer naar huis gegaan. Jammer voor zo een mooi Hotel. Volgens is het op sterven na dood.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7paul07-09-2009

voor weinig geld een redelijk hotel

een redelijk hotel in een rustige buurt. als je wat wil ondenemen moet je wel beschikken over een auto want er is bij het hotel niks te beleven. het personeel is lang niet zo aardig als hier onder staat,en spreken ook slecht of geen engels. er verblijven ook een hoop nederlanders hier. ontbijt is goed en het avond buffet is ook redelijk en goekoop, 12 euro. kortom, redelijk hotel voor een goede prijs.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8sjaak en trudi23-08-2009

geweldig goed hotel

geweldig goed hotel. met zeer vriendelijk personeel. ontbijt en diner was heel goed en lekker.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Djurre02-08-2009

Prima hotel, gunstige prijs/kwaliteitverhouding

We hebben een heerlijk verblijf gehad in juli 2009. Het ontbijt en dinnerbuffet zijn gevarieerd, voor ieder wat wils. Ellke dag wel iets nieuws, en zeer smakelijk. Lunchpakketjes mochten van ons iets smaakvoller, maar wat wil je ook voor dat geld. Hygiene is dik in orde, mooie ruimte kamers met een fantastische douche. Zorg dat je een kamer met balkon boekt, die zijn net iets ruimer, en het uitzicht is prima. Op de kamer helemaal rechts (voor aanzicht) kan je nog gratis meeliften op het WIFI netwerk.

Prima hotel.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8R&M19-06-2009

Prima plek! Ook voor motorrijders

Hotel El Serrat hebben we geboekt via touroperator, een autovakantie all inclusive. Prima en netjes hotel gelegen aan een waterval (mooi uitzicht, maar stil is het er dus niet). Hotel ligt aan rustige weg (in juni in ieder geval) maar het is even rijden naar de doorgaande weg/grotere plaatsen. Winkels of restaurants zitten niet op loopafstand, maar neem eens de bus naar Andorra de Vella (de bus stopt voor het hotel)! Ook voor motorrijders een prima hotel, je bent zeer welkom. Wij hebben de motoren voor het hotel gezet, maar als je wil kan je ze ook op een afgesloten parkeerplaats zetten, kost wel extra (9,50 per nacht), maar is volgens ons niet nodig. Er 24 uur iemand bij de receptie en vanuit de receptie kijk je uit op de parkeerplaatsen. Personeel spreekt overwegend spaans, maar een aantal ook redelijk tot goed engels. Ze zijn erg vriendelijk! Het eten is er prima, in buffetvorm. Niet overdreven luxe en redelijk neutraal qua gerechten. Hotel is een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7paulpb02-08-2008

Een Nederlandse enclave in Andorra.

Personeel doet zijn best om het je naar de zin te maken. Het restaurant komt wat steriel over maar het eten is van prima kwaliteit, hetgeen je met de dag meer gaat waarderen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Leo A. Geurtse09-07-2008

Beste hotel ooit op vakantie

De reis was lang (1476 km) maar het was zeker de moeite waard. Een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Mensen die graag van wandelen houdt komt hier goed aan zijn trekken in de prachtige Pyrineën met zijn uitgestreke flora en fauna. Na een zware wandeling kan men in het hotel gratis gebruik maken van de sauna of jacuzzi om de vermoeidheid weg te werken van de krachtsinspanning die geleverd is. Wij hebben geboekt voor een all-in verblijf en dat houdt in 's morgens een uitgebreid ontbijt, lunchpakket voor de middag en 's avonds om half acht uitgebreid buffet met gratis drinken tussen half acht en half tien. En dat alles voor maar weinig geld meer dan voor logies met ontbijt. De meeste gasten in dat hotel boekten naderhand ook all-in nadat er in eerste instantie voor l/o werd geboekt.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9jansen19-08-2007

Wij hebben hier een heerlijke zomervakantie doorgebracht, op de ruime kamer, met prachtig uitzicht, prima eten en uitstekende voorzieningen waaronder, heerlijk balkon op het zuidwesten, sauna en whirlpool! fam jansen utrecht

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Hotel El Serrat

0 vragen over Hotel El Serrat

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages