El Serrat

Reviews over El Serrat

leuk grappig

jan,
    9-4-2012

het is leuk omdat het er erg gezellig is en het een goede sfeer heeft daar

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

favoriete plek geworden

Petra,
    24-7-2011

Mooi en schoon, zeer warm onthaal. Eten was goed, kamers royaal. Een geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in januari 2011

fantastiche en zo mooi en heerlijk vertoeven

lotte,
    24-1-2011

mooi hotel mooi land je kan er zo heerlijk van genieten niks te veel voor de mensen dier daar werken je kan hier zeker een goede tijd hebben mensen helpen je overal waar ze kuynenn

Gereisd alleenreizend in mei 1986

Geweldig

Henri,
    9-8-2010

Zijn voor de tweede maal naar dit hotel geweest.

Het eten was heel erg goed,en de kamers waren geheel gerestoreerd.

Het personeel was op een na heel vriendelijk.

Het hotel heeft een nieuwe eigenaar,dat was dus goed te merken.

Wij hebben bij touroperator geboekt maar ben bang dat touroperator dit volgend jaar niet meer heeft.

Al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Nooit meer.

Henk Harthoorn,
    7-7-2010

Het is een mooi hotel. De ligging en de bergen en de natuur is prachtig. Het is schoon kamers zijn netjes wij hadden 219. Wij hadden uitzicht op de berg en een snel stromende rivier. Die maakt wel een hoop herrie oordopjes meenemen om te slapen. Het eten is er ronduit slecht. Ontbijt koude gebakken eieren gebakken spek was koud warme worst was koud er was niet veel keuze dus de pindakaas maar uit de koffer. Wij hadden ALL Inc geboekt bij TO dat is dus ontbijt je krijgt er een lunch pakket mee daar zat in twee boterhammen een peer of banaan vruchten yoghurt en een klein flesje water avond eten was eenzijdig en niet lekker je hebt overigens maar een uur om te eten. Na het eten van half 9 tot half 10 gratis drinken. Wij hadden twee weken geboekt en zijn na een week weer naar huis gegaan. Jammer voor zo een mooi Hotel. Volgens is het op sterven na dood.

Gereisd met partner in juni 2010
El Serrat scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews