Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

15 Reviews over Ski Plaza

• 102BOrNot2B30-05-2016

Geweldig hotel. Een echte aanrader.

Geweldig hotel in een schitterend land. In de periode waarin we gingen (eind mei / low season) waren er niet veel gasten. Om die reden kregen we een upgrade naar een junior suite.

Het eten is van prima kwaliteit en afwisselend. Personeel is erg vriendelijk en service gericht.

Direct tegenover het hotel is een uitgebreid complex waar je kunt zwemmen, fitnessen e.d. Ook is er een sauna en een wellness centre. Bij verblijf in het hotel kan er van al die faciliteiten gratis gebruik worden gemaakt.

In de omgeving kunnen mooie wandeltochten worden gemaakt.

Alleen maar pluspunten over dit hotel.

• 9Spaey-Peeters12-01-2013

Prachtig hotel & lekker eten

Mooi gelegen voor uitstapjes in de regio, zeer ruime hotelkamers, kinderkamers ingericht in thema met flatscreen en PS3, sportcentrum is prachtig (zwembad, ijspiste en uitgebreide fitness). Een echte aanrader ! Mooie jacuzzi's en sauna in het hotel (badjassen op de kamers).

• 9Ted11-09-2012

Goed, maar geen 5-sterren.

Afficheert zich als 5-sterren, maar is hooguit 4-sterren met 3-sterren keuken. Zelf had ik een luxe kamer met groot balkon en whirlpool, maar de meeste kamers zijn standaard en hebben geen balkon. Buffet is uitgebreid, maar culinair zeer beperkt. Mede door de gratis wijn (!) en water bij het buffet, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding ! Groepen (Nederlandse/Franse/Duitse) busreizigers bepalen de sfeer in het hotel.

• 9J. Weysenborn19-08-2012

Geweldig hotel

Wij zaten aan de straatkant met onze kamer, schitterend uitzicht op de bergen en de winkelstraat. Hotel is super. Het eten is heerlijk en ruime keuze. Water en wijn bij het eten zijn bij de prijs inbegrepen. Kamer is ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Betaalde €420,- voor 2 personen voor 8 dagen (incl. ontbijt -en avondbuffet), echt goedkoop. Gaan zeker nog een keer terug.

• 10Eric15-07-2012

Mooi, gezellig hotel

Mooie, ruime kamers, dagelijks netjes gepoetst. Eten lekker en afwisselend, wijnen bij de maaltijd goed.

• 10marcopera201124-06-2012

magique et de taille humaine

que dire de plus je suis très difficile au niveau de la restauration mais comme c est mon métier je sais qu il y plusieur chose que l on ne sais pas faire comme dans un restaurant mais je garantis personnelement que cette hotel fait tout se qu il peux pour que se soit bon et plus encore un show cooking plus qu intéressant un petit déjeuner bien garnis. en plus pour les sportif vous avez accès à une patinoire (une vraie pas une pour faire jolis )de plus une piscine de taille olypique une autres pour les enfants de plus un petit centre de soins dans l hotel . pour les enfant vous avez de super animatrice pour les enfants qui ne sont pas nombreux vu le luxe de cette hotel mais malgrès tout en plus de cette garderie vous avez près de la patinoire et de la piscine une énorme aire de jeux pour les petits afin qu il se défoule et dorme bien le soir

• 1mrt18-02-2012

para no volver

Mi hija de 11 años, casi pierde la vida en la piscina y hasta la fecha (hace casi un año) tanto el Hotel como su Aseguradora se niegan a entregarnos el informe/parte del accidente. Esta es la razón por la que he valorado un 1 en apropiado para niños. No saber el porqué ni como mi hija quedó atrapada y enganchada por los cabellos en una parte de la piscina donde hacía pié.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marie-José Backx14-08-2011

Superhotel voor z'n prijs

Wij verbleven hier twee weken. Het eten was heel erg goed, ruime keus waarin ook dagelijks gevarieerd werd. Alles werd continue aangevuld tot aan de eindtijd en water en wijn bij de prijs inbegrepen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam bij problemen. Enige minpuntje was de parkeermogelijkheden. Het hotel heeft ze voor zichzelf niet. Een plek in de overdekte parkeergarage op 100 meter van het hotel kost 10 euro per dag, goedkope plekken in de omgeving zijn nauwelijks beschikbaar. Het hotel is zeker in combinatie met het tegenovergelegen sportcentrum met zwembad en schaatsbaan zeer goed uitgerust qua voorzieningen. Ook de bushalte is vlakbij (elke 20 minuten een bus naar de andere plaatsen in Andorra). Canillo zelf is een kleine plaats en vooral 's avonds stil. Als je net als wij van rust en bergen houdt de perfecte vakantiestek.

• 10Lies en Tim06-08-2010

Fantastisch hotel

Dit is een topper van een hotel. De kamers zijn ruim en netjes, alles wat je je kan inbeelden is aanwezig. Het eten is er uitstekend en er is veel variatie. Het personeel is erg vriendelijk. We hebben een fantastische vakantie gehad. Ook het welness centrum is heel goed onderhouden en meestal ben je er alleen.

Tip: 8 dagen vonden wij voldoende.

Hier komen we zeker nog terug :) !!!!!!!!

• 9g.a. pos31-07-2010

absoluut de moeite waard

Wij hebben met 6 volwassenen en 2 kinderen 5 dagen gelogeerd in het hotel. De bediening was perfect. Men had elke dag een gereserveerde tafel voor ons klaargezet. Het enige minpuntje was de kok bij het ontbijt. Zij was erg druk met andere zaken waardoor ze niet toekwam aan haar eigenlijke werk, het voorzien van gebakken eieren aan degasten. Verder niets dan lof

Hotel Ski Plaza info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar