Hotel Ski Plaza

• Kinderopvang
  • Sauna

15 reviews over Hotel Ski Plaza

• 102BOrNot2B30-05-2016

Geweldig hotel. Een echte aanrader.

Geweldig hotel in een schitterend land. In de periode waarin we gingen (eind mei / low season) waren er niet veel gasten. Om die reden kregen we een upgrade naar een junior suite.

Het eten is van prima kwaliteit en afwisselend. Personeel is erg vriendelijk en service gericht.

Direct tegenover het hotel is een uitgebreid complex waar je kunt zwemmen, fitnessen e.d. Ook is er een sauna en een wellness centre. Bij verblijf in het hotel kan er van al die faciliteiten gratis gebruik worden gemaakt.

In de omgeving kunnen mooie wandeltochten worden gemaakt.

Alleen maar pluspunten over dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Spaey-Peeters12-01-2013

Prachtig hotel & lekker eten

Mooi gelegen voor uitstapjes in de regio, zeer ruime hotelkamers, kinderkamers ingericht in thema met flatscreen en PS3, sportcentrum is prachtig (zwembad, ijspiste en uitgebreide fitness). Een echte aanrader ! Mooie jacuzzi's en sauna in het hotel (badjassen op de kamers).

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Ted11-09-2012

Goed, maar geen 5-sterren.

Afficheert zich als 5-sterren, maar is hooguit 4-sterren met 3-sterren keuken. Zelf had ik een luxe kamer met groot balkon en whirlpool, maar de meeste kamers zijn standaard en hebben geen balkon. Buffet is uitgebreid, maar culinair zeer beperkt. Mede door de gratis wijn (!) en water bij het buffet, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding ! Groepen (Nederlandse/Franse/Duitse) busreizigers bepalen de sfeer in het hotel.

Alleen gereisd in september 2012

• 10Eric15-07-2012

Mooi, gezellig hotel

Mooie, ruime kamers, dagelijks netjes gepoetst. Eten lekker en afwisselend, wijnen bij de maaltijd goed.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Marie-José Backx14-08-2011

Superhotel voor z'n prijs

Wij verbleven hier twee weken. Het eten was heel erg goed, ruime keus waarin ook dagelijks gevarieerd werd. Alles werd continue aangevuld tot aan de eindtijd en water en wijn bij de prijs inbegrepen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam bij problemen. Enige minpuntje was de parkeermogelijkheden. Het hotel heeft ze voor zichzelf niet. Een plek in de overdekte parkeergarage op 100 meter van het hotel kost 10 euro per dag, goedkope plekken in de omgeving zijn nauwelijks beschikbaar. Het hotel is zeker in combinatie met het tegenovergelegen sportcentrum met zwembad en schaatsbaan zeer goed uitgerust qua voorzieningen. Ook de bushalte is vlakbij (elke 20 minuten een bus naar de andere plaatsen in Andorra). Canillo zelf is een kleine plaats en vooral 's avonds stil. Als je net als wij van rust en bergen houdt de perfecte vakantiestek.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Lies en Tim06-08-2010

Fantastisch hotel

Dit is een topper van een hotel. De kamers zijn ruim en netjes, alles wat je je kan inbeelden is aanwezig. Het eten is er uitstekend en er is veel variatie. Het personeel is erg vriendelijk. We hebben een fantastische vakantie gehad. Ook het welness centrum is heel goed onderhouden en meestal ben je er alleen.

Tip: 8 dagen vonden wij voldoende.

Hier komen we zeker nog terug :) !!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9g.a. pos31-07-2010

absoluut de moeite waard

Wij hebben met 6 volwassenen en 2 kinderen 5 dagen gelogeerd in het hotel. De bediening was perfect. Men had elke dag een gereserveerde tafel voor ons klaargezet. Het enige minpuntje was de kok bij het ontbijt. Zij was erg druk met andere zaken waardoor ze niet toekwam aan haar eigenlijke werk, het voorzien van gebakken eieren aan degasten. Verder niets dan lof

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9JK Munscher08-07-2010

Van harte aanbevolen.

De kamers 501 en 502 zijn bedoeld voor invaliden en minder validen. Kamer 501 kent een aparte douche naast het bad. Kamer 502 is geschikt gemaakt voor minder validen door iemand die de behoeften van minder validen niet kent. Zonder begeleider en afhankelijk van de handicap kan ik deze kamer aan een minder valide niet aanbevelen. Wie rolstoelgebonden/invalide is, ontraad ik deze kamer, omdat de badkamer niet voldoet voor wie zonder begeleiding gebruik wil maken van de douche of het bad. Vraag bij de receptie door over de inrichting van de (bad)kamer(s) om voor jezelf vast te stellen of deze (bad)kamer(s) wel voldoen aan je eisen. Op de parkeerplaats tegenover het hotel zijn tegen betaling 3 parkeerplaatsen voor invaliden.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10spruyt dirk17-08-2008

prachtig hotel

wij komen hier al jaren en het is altijd al zeer goed geweest

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9marc gevers09-01-2008

Voor zijn prijs prachtige accomodatie. We sliepen in een dubbelkamer die heel uitgebreid ingericht en uitgerust was. Eten lekker, ruime keuze, variatie tamelijk. Buiten achter de hoek gratis parking, maar tegen de avond op tijd terug zijn (vooral in het weekend) Inbegrepen: pas voor sportcentrum (aan overkant van de baan) is geweldig voor sportievelingen. Zeer goed uitgerust fitnesscentrum daar, zwembad en ook ijspiste.

Gereisd met familie in juli 2007

Hotel Ski Plaza info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages