Appartement Màgic Canillo Resort

Andorra, Andorra, Canillo

8.1Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Màgic Canillo Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

7 reviews over Appartement Màgic Canillo Resort

• 9steefan_dekeyser20-08-2014

goed hotel, wel ver van de piste

mooi hotel, zeer verzorgd. ruime kamer. Eten op alle gebied tip top verzorgd. Zeer ruim ontbijt. avondeten super. de "irish pub" is een heel mooi, gezellig ingerichtte pub waar je eersteklas coctails ( betalend ) kan krijgen; Wel wat ver van de piste ( jammer ) en ook niet direct dicht bij het stadje. bereikbaarheid ook moeilijk ( langs steil straatje en via echt scherpe bocht. Heel tof uiterst net zwembad alsook sauna en turks bad. Hotel zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 10René en Marianne Wagemakers26-07-2011

In een woord geweldig

Na vier jaar El Serrat dit jaar na een omboeking in dit hotel terecht gekomen. We hadden onze bedenkingen, gezien de ervaringen hier op Zoover. Toch de gok genomen en daar hebben we GEEN spijt van gehad. Geweldig hotel, voor ons goede faciliteiten (zwembad, sauna e.d.) Alleen jammer dat je als bijna kale man wel een badmuts moet dragen. Personeel vriendelijk en hulpvaardig, in het bijzonder Kus. Personeel spreekt Engels (hebben we wel anders meegemaakt in Andorra). Kus doet erg haar best om zelfs Nederlands te spreken. Eten geweldig, zowel ontbijt als diner. Zeer ruime keuze uit salades, pasta's, vlees, vis, aardspelgerechten, groentes enz. Ook het dessertbuffet mag zeker niet vergeten worden. Voorgaande opmerkingen omtrent het eten niet tegengekomen. We hebben genoten en zullen zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Henk Harthoorn17-07-2011

Erg mooi en zeker de moeite waard

Mooi Hotel erg vriendelijk personeel. Eten was er goed en ruim voldoende. Het Hotel is erg schoon en netjes. Geen plakkende vloer in het restaurant geen beschimmelt eten en geen oud brood zoals hier voor geschreven door andere. De tafels werden regelmatig schoon gemaakt. Personeel was geweldig een sprong er tussen uit een dame met de naam KUS geweldige meid staat altijd voor je klaar. Geef kus een kus van mij mocht je haar tegen komen. Dit was het. Dit doen wij zeker nog een keer.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8C.Vermonden13-09-2009

Geen 4 sterren waard

Mooi hotel op zich,het eten was idd niet om over naar huis te schrijven. Meestal koud en zeer eenzijdig. Dit is geen 4 sterren waard. Personeel was niet echt vriendelijk. Maar de ligging was erg mooi,en het land Andorra is ook erg mooi,dat maakte weer veel goed

Gereisd met partner in september 2009

• 9Aalt06-05-2008

mooi gelegen alleen te ver van het dorp er rijd wel een servicebusje, maar als de chuaffeur een vrije dag had heb je als klant pech,

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 4van bouwel07-09-2007

dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.wij hebben er twee weken koude maaltijden gekregen .wij zijn donderdag terug naar huis gekomen i.p.v zaterdag.dit komt omdat wij op woensdag gegrilde paprika's hebben gekregen met schimmel erop. juist u leest dit zeer goed er stond schimmel op enzelfs heel veel.ook het restaurant was niet proper.vloer kleefde van het vet en de tafels waren ook soms niet afgeruimd.hier gaan wij nooit meer naar toe, dit was echt slecht.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7wereldreiziger14-08-2007

Wij (gezin met 2 kinderen, 7 en 9 jaar oud) verbleven in dit hotel eind juli 2007. Eerste indruk zeer goed, mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, mooi restaurant. Alleen het eten was niet goed. Weinig keuze (1 soort vlees of vis ofwel pasta, ofwel frietjes en salade) en hetgeen er lag was niet lekker. Dit is inderdaad smaak, maar hebben geen enkele dag vers brood gehad bij ontbijt, wel beschimmeld brood, en als je toevallig de vis of het vlees die dag niet luste, had je pech dan kon je op een blad sla kauwen. De eieren 's morgens waren koud en uitgedroogd. Voor het zwembad ben je verplicht om een badmuts aan te kopen/te dragen en in principe ook slippers(hebben wij niet gedaan). Hotel lag afgelegen, maar dat staat in brochure.

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Màgic Canillo Resort info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages