Hotel Xalet Verdú ***

20 reviews over Hotel Xalet Verdú in het Nederlands

erg gaaf en gastvrij

Kees, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

klantvriendelijk. lekker eten .

Henny en Bennie Berends, 10-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed,schoon hotel, mooie ligging met goed eten.Vriendelijk personeel. Erg gastvrij.

prachtig hotel

De Groote, 9-8-2015

Schitterend hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het personeel spreekt naast catalaans ook frans en engels. zeer goed gelegen om Andorra te verkennen. Zeer lekkere keuken met voldoende afwisseling. Kamers zijn ruim en proper. Een aanrader.

Toppie!

Eddy, 22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een weekje daar. Prijs/kwaliteit : TOP !!

Leuke omgeving goede tijd in begin vd zomer

Jasper, 31-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Plus is magnetron in de eetzaal min zwembad niet verwarmd

Goed hotel

Monique, 2-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig maar goed hotel. Personeel over het algemeen erg vriendelijk. We zijn 15 dagen geweest en hadden half pension. 's Morgens ontbijtbuffet, 's avonds drie-gangendiner met steeds keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Gevarieerd. Jammer, het zwembad was al dicht en de terrasstoelen en zonnebedden waren al opgeruimd. We waren er duidelijk buiten het seizoen. De bar was niet open. Als je bij het hotel wilde blijven kon je overdag niets te drinken krijgen. De kamer was netjes, maar klein. We hadden geen zitje op de kamer, dat mis je wel als je 2 weken blijft. Omgeving is prachtig. In september is er in Arinsal erg weinig te doen. Er zijn zeer weinig restaurantjes en barretjes open.

Aanrader!

Dimitri Tanghe, 22-8-2012

We hebben hier 3 dagen verbleven als tussenstap op doorreis naar Spanje. Met een kindje van 1,8 jaar. Ligging is prachtig, mooi uitzicht en toch rustig. Zwembad is niet overdreven groot maar toch heel aangenaam. Ligweide is heel rustig, perfect om tot rust te komen. Shops, restaurants & bars zijn op wandelafstand.

Kamer was heel verzorgd en proper. Bediening is heel goed en behulpzaam. Eten was goed. Ontbijt was ook goed. Diner is een mengelijk van voorgerechtbuffet en keuze tussen 3 recepten. Is zeker in orde.

Andorra la vella is niet veraf met de auto en er zijn voldoene parkeergelegenheden in de buurt van het hotel en andorra la vella.

Zeker aan te raden!

Groetjes Dimitri

Leuk hotel

Adje61, 3-8-2012

Een leuk hotel met vriendelijk personeel.

De kamers zijn wat donker en minder goed verlicht, zodat 's avonds een boek lezen niet zo goed gaat.

Het ontbijt was ruimschoots voldoende en een ruime keuze.

Het avondeten werd regelmatig tamelijk koud opgediend en wel erg veel erwtjes en worteltjes.

Prima hotel voor een billijke prijs

3253vc108, 19-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier een week geweest en hebben het geweldig naar ons zin gehad. Uitgebreid ontbijtbuffet en ook het diner was van een zeer goede kwaliteit, zeker gezien de zee schappelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening, alleen de receptioniste behoort zich wat klantvriendelijker op te stellen. Voor de rest geen enkele minpunt over dit hotel en we komen hier zeker nog een keer terug.

voor herhaling vatbaar mits.....

fred, 11-7-2012

6 nachten in dit hotel verbleven.

Het is een mooi hotel goed gelegen aan een vallei, van binnen ziet het er ook goed uit, netjes, proper.

Het receptie personeel en bedienend personeel zijn vriendelijk, spreken alleen gebrekkig tot redelijk engels. Een enkeling spreekt ook frans.

Het hotel is redelijk gehorig maar niet erger dan ik van andere hotels gewend ben. De waterloop buiten naast het hotel is wel goed hoorbaar en kan je uit je slaap houden.

Slaapkamer en badkamer zien er goed uit en worden goed schoongemaakt echter de matrassen op de bedden zijn echt aan vervanging toe.

Ondanks dat ze niet "doorgezakt"zijn voel je de veren goed op je lichaam drukken.

Erg oncomfortabel, andere nederlandse gasten heb ik echter niet over slechte matrassen gehoord.

Het eten is zeker gezien de prijs goed te noemen, het warme eten samen met het buffet was in orde.

Eten was over het algemeen goed van temperatuur weinig groente.

motor kon in de garage geparkeerd worden gratis. auto 3 euro per dag

We hebben een aantal aanbieders voor Xalet Verdú voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xalet Verdú in Arinsal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xalet Verdú zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xalet Verdú scoort een 8.23 uit 10 op basis van 21 reviews.