Géén boekingskosten

• 7.8Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

22 Reviews over Vita Arinsal

• 7Martijn03-08-2010

Prima hotel; pistes bereikbaar via bus

Redelijk goed hotel. Pistebus stopte voor de deur.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Dietvorst LJ26-01-2010

Goed hotel

Prima hotel vlakbij lift . Ontbijt is uitstekend . Diner in buffetvorm is goed. Bediening vriendelijk .Skigebied Arinsal niet groot maar je kunt met de lift naar Pal . Aanrader is Ordino per busje.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7De Mulder Raf22-09-2009

Je krijgt wat je betaalt...

We zijn een weekje in de zomer naar Solana geweest. Leuke ligging ver van de drukte "beneden" in de vallei met paar mooie wandelmogelijkheden in de dichte en iets verdere buurt. Het hotel zelf is basic, de mensen waren vriendelijk en deden goed hun best. Het eten was eenvoudig, niet om over naar huis te schrijven maar ook niet slecht. Onze kamer had een leuk zicht, helaas, de kwaliteit van de matras was zeer zwak. Uiteindelijk krijg je wat je betaalt, een zuinige prijs voor een hotel zonder franje. Zwembad vonden we wel leuk...

• 7Sonja10-07-2009

Geen Solana meer voor ons

Wij zijn afgelopen winter ook een weekje in Hotel Solana geweest. Het viel ons erg tegen, het nieuwe gedeelte is niet nieuw meer zoals in de borchure staat beschreven, er zitten barsten in de muren, gordijnen vielen er bijna vanaf, haast geen loopruimte (en dan zit je in het nieuwe/luxe gedeelte) veel lawaai op de gangen, het eten viel ook erg tegen, ontbijt was erg beperkt.. Je betaald veel voor het nieuwe gedeelte maar het is allemaal 1 grote oude bende! Wel hebben ze vriendelijk personeel maar Wij gaan hier niet meer heen!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Pieter23-06-2009

Middelmatig

Wij verbleven 1 week in dit 3* hotel. Helaas lagen we aan de voorkant met het lawaai van de kolkende rivier (even wennen). Er was wel dubbel glas maar het raam sloot niet goed... Zo gaf heel het Hotel de indruk van verouderd te zijn. Je merkte links en rechts sleet. De matras had de neiging om door te zakken, in de badkamer was de mastiek losgekomen en niet alle lichten deden het zoals de ontbrekende verluchting (defect). Wel handdoeken en zeep ter beschikking. Ontbijt karig en brood kon je niet vers noemen. Avondeten was goed, geen hoogstandjes maar de betere burgerkeuken; Steeds keuze uit vlees of vis. Zwembad omgeving warm (32°) en water ideaal (28°) wel dient het zwembad nog afgewerkt te worden. Sauna, temp regeling defekt en stond op max (95°). No problemo deur 10 min open en dan instappen. Haman werd niet gebruikt. Even discussie gehad met de eigenaar over de voorwaarden van de brochure (wijn tijdens eten) maar opgelost geraakt. Personeel was vriendelijk.

• 8Mevr. G.W.Beumer-Holsbeeke01-02-2009

prima wintersport hotel

Het hotel ligt lager dan waar de gondel op zo'n 200m vertrekt. Het is dus moeilijk om met ski-uitrusting de berg op te moeten lopen. Vandaar dat het prachtig geregeld is om een locker te huren boven bij het uitstappen de gondel (evt. samen met andere gasten)tegen een redelijke prijs!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5D. Zimmermann17-01-2009

Zeker geen drie sterren waard

Net terug van onze wintersportvakantie in Andorra. We verbleven in Hotel Solana. Het verblijf viel ons wel wat tegen. Oorspronkelijk kamer in het oude gedeelte geboekt, maar deze meteen omgeruild voor een kamer in het nieuwe gedeelte. Deze kamer was wel wat ruimer, maar had toch nog wat mankementen (lekke gootsteen, uitelkaar vallend kastje, erg veel lawaai van straat, trappenhuis, disco en dronken gasten in de gang). Het eten viel ook erg tegen (te gaar, lauw en vet). Ontbijt erg beperkt. Bar met tl-verlichting. Wel zeer vriendelijk personeel. Kortom: je moet niet teveel verwachtingen hebben als je naar dit hotel gaat!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8marc & lutgart05-09-2008

prachtige vakantie

10 dagen in hotel solana in arinsal verbleven eind augustus.Hebben een prachtige vakantie gehad.Geweldige natuur,goed eten en service.Het zwemdok en sauna waren zeer welkom na de lange dachtochten.Een vakantie om nooit te vergeten.

• 7Francisca van der Heijden11-02-2008

Wij zijn net terug uit Arinsal en hebben in Hotel Solana een fantastische vakantie gehad. De ligging t.o.v. de cabine lift is uitstekend slechts de hoek om. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit hebben we vooral gemerkt met de terugreis. We zouden 's morgens om 5:00 worden opgepikt door een shuttlebus die wij zelf via internet hadden geregeld. Helaas kwam de bus niet opdagen. De nachtportier heeft i.s.m. de reisleidster van Sunski ervoor gezorgd dat er net op tijd een vervangende bus geregeld werd. Op het nippertje hebben we onze vlucht gehaald. Het eten was zeer afwisselend en voor ieder wat wils. Gezellige ruimtes waar tv gekeken kon worden of waar je lekker relax onderuitgezakt kon bijkomen. Het enige minpuntje waren de engelsen die 's nachts luidruchtig over de gangen renden, maar daar kon het hotelpersoneel ook weinig aan doen. Al met al is die hotel zeker aan te raden!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Bianca06-01-2008

Net terug van een wintersport vakantie in Andorra. Hootel was goed, vriendelijke mensen en alles werd iedere dag goed schoongemaakt en aangevuld. Eten was goed, verschillende keuzes, en het werd allemaal heel snel weer aangevuld wanneer iets op was. En (voor mij als beginner) een mooi skigebied met vriendelijk mensen en goed skileraren!!

Hotel Vita Arinsal info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)