Hotel Princesa Parc

• Sauna

30 reviews over Hotel Princesa Parc

• 7Gino23-08-2015

Was goed voor 1 keer

Een nachtrust is hier ver te zoeken :-( vb:slechte matrassen,veel lawaai van achtergelaten honden in de hotelkamers,en luidruchtige kinderen die tot 1u snachts buiten nog staan te spelen.Buiten parkeren is een ramp,dus is er nog altijd de mogelijkheid om de ondergrondse te nemen,maar hopelijk heb je dan niet een te grote wagen ;-) Eten is hier super,1 minpuntje,smorgens altijd hetzelfde.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7jef17-07-2015

goed

wij zijn gegaan in ALL in een week van 26 06 tot 03 07d het eten was matig altijd het zelfde de dranken waren internationaal je kost zo goed als alles krijgen in ALL in s 'morgens waren wandelingen voorzien die waren top maar s 'avonds was het er niets te zien in het hotel er was ook zeer weinig volk in het hotel

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Fam. B. 18-09-2014

Prima hotel!

Bijzonder gastvrij en goed hotel. Gezellige chill ruimte waar iedereen 's avonds samen komt. All inclusive formule is goed en heel voordelig. Dorpje zelf is niet heel boeiend, maar pak je de auto dan is er genoeg moois te zien op korte afstand. Het zwembad is niet heel groot, maar tegelijk wel heel gezellig. Onze kids, toen 11 en 9 hebben het er prima naar hun zin gehad. Lekker bowlen in de kelder, dan weer eens de Spa in. Princesa Parc: Prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9De Rudder - Van de Sompel11-08-2014

Best wel goed hotel

Onze kamer lag net naast rivier, waardoor we met gesloten ramen moesten slapen door het geluid van de sterke stroming.Mooie kamer! Mooie welnessruimte! Buitenzwembad voldoende groot om zalig te vertoeven na uitstap; ruime bar voor drankje of cocktail (all inclusive bijtouroperator, alleen de lichtbar was pas 's namiddags open. Leuke uitstapmogelijkheden in Escaldes of voor wandelen of mountainbiken in de natuur, ook mogelijkheid tot paardrijden in de nabije vallei van Campedrosa. Lift naast hotel was helaas de hele maand juli dicht. Lekker en gevarieerd buffet, ook steeds mogelijkheid tot halen van bijv steak bij kok, ook 's morgens pannenkoek. Goed lunchpakket de dag ervoor te bestellen. Leuk winkeltje, grotendeels vriendelijk personeel.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10de Smit06-08-2014

beter kan niet

we zijn hier geweest met 3 koppels al dan niet met kinderen, we hadden een junioren suite, die echt héél groot is met mooi uitzicht , eten héél gevarieerd en lekker, personeel héél vriendelijk, all in is heel erg groot lekkere cocktails,lekkere cava, voor kinderen ook chocolade melk uit brik, niks aan hotel af te keuren,

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6luc ververken12-09-2012

dit nooit meer

We hebben reeds verschillende jaren dit hotel bezocht, nu was het 4 jaar geleden en........het eten was ronduit slecht (vettig, alle dagen hetzelfde); onze kinderen lagen in een andere blok(ze wilden hier niets meer aan doen); de badkamer was erbarmelijk( geen kraan op het bad!!!!, enkel een douchekop); all inclusieve is betalen voor de BBQ op de middag; wellness is veel te klein voor het aantal bezoekers, alsook het zwembad. Kortom dit hotel is voor ons zeker geen 4 sterren meer waard en geen aanrader meer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Carl BRAEKEVELT10-08-2012

TOPhotel met alle faciliteiten

Werkelijk alles was voorzien in dit complex ; internationale dranken, wellness, bowling en poolbiljart ... Zeer vriendelijk personeel. Wij hadden communicerende kamers met verbindingsdeur ; meer opbergruimte en 2 badkamers. Zwembad is iets kleiner. Mooie omgeving, maar voor de rest weignig te beleven in de buurt. Voor mensen die zich willen terugtrekken in het comfort van hun vakantieverblijf en genieten van geboden luxe. Minpuntje ; het minder verfijnde eten ; redelijk vettig en iets zwaarder op de maag. Wel heel uitgebreid, zeker het ontbijt !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Bart06-02-2012

Heel goed hotel

Algemene indruk is heel goed, inchecken gaat heel snel, parkeerplaatsen gratis tegenover het hotel, gezellige engelse pub in het hotel, zowel ontbijt als avondeten is heel uitgebreid in buffetvorm, ook voor kinderen is er ontzettend veel keus, elke morgen vers geperste sinaasappelsap, vers fruit,ect. Avondeten ook zeer uitgebreid, zeer schappelijke prijzen voor drankjes bij avondeten. Klein minpuntje, er is geen zwembad voor kinderen, het is wellness tegen betaling. Verder is er in het dorp volop gelegenheid voor apres ski en uitgaan, op nog geen 300 meter van het hotel zit bar/restaurant Cisco's,halve liter bier, helemaal volgetapt zonder schuim voor €1.50. In de weekends gaat het dak eraf. Skigebeiden zijn goed, sommige stoeltjesliften zijn verouderd, waardoor instappen voor de beginner moeilijk is, maar dan kun je altijd nog naar Arcalis, daar is alles nieuw. kortom Arinsal is het gezelligste dorp van Andorra, met veel gezellige Engelse pubs en restaurants. Zonnebrand niet vergeten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Tina30-07-2011

Super hotel!

Wij logeerden een weekje in dit hotel en dat is enorm meegevallen! We hadden een luxe kamer genomen (omdat de standaardkamers wel heel erg basic leken op foto) en die was prima in orde. Het ontbijt was zeer uitgebreid en ook 's avonds was er altijd genoeg keuze bij het buffet! Een klein, maar degelijk zwembad, zeer vriendelijke bediending,mooie ligging ... Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Van der Elst23-07-2011

Geweldig!!!!!!

Prachtig hotel proper,heel goed buffet,vriendelijk.kortom een aanrader. Prachtig gelegen voor verschillende wandelingen

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Princesa Parc info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages