Arinsal

We hebben een aantal aanbieders voor Arinsal voor je op een rij gezet:

Reviews over Arinsal

• 9De Groote09-08-2015

fantastische plek

Goede uitvalsbasis om wandelingen te doen en Andorra te verkennen.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Dimitri Tanghe22-08-2012

Mooi dorpje

Mooi dorpje met enkele shops, bars & restaurants. Er is een skilift wat het ook aangenaam maakt in de winter. Is heel rustig in de zomer maar toch gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 93253vc10819-07-2012

Prachtig land

Centraal gelegen in een prachtig land met vriendelijke bevolking.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 8fred11-07-2012

weinig bruisend

in arinsal is weinig te doen en kun je zien dat het echt gericht is op wintersport. de helft van de hotels en andere voorzieningen zijn dicht. Voor rust en natuurzoekers is het er wel heel mooi

• 2Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in juli 2012

• 7Adje6103-07-2012

Leuk plaatsje om te wandelen

9 dagen fijn gewandeld en naar enkele omliggende plaatsen geweest. Openbaar vervoer perfect geregeld tegen redelijke prijzen. Mooie natuur en leuke plaatsjes. Voor het goedkoop winkelen hoef je in Andorra niet te zijn omdat de prijzen voor electronica net zo hoog of hoger liggen dan in Nederland. Verstokte rokers kunnen er wel hun hart ophalen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9zwitser15-08-2011

Een kleine rustgevende plaats.

Wij hebben in Arinsal een heerlijke rustige vakantie doorgebracht. Arinsal is Een plaats waar men tot rust komt en voor de natuurliefhebbers, die ook van zware maar mooie bergtochten houden. Jammer dat de cabinebaan niet in bedrijf was. Een paar supermarkt(en) (jes) en sportzaken en eetgelegenheden. Het Meeste is zomers dicht. Het eten in de restaurants is ons tegen gevallen. Arinsal heeft zomers bijna geen uitgaansleven, maar daar gaan wij niet voor op vakantie.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Patricia08-08-2010

Mooi stadje

Leuke sfeer en leuke kroegjes! Erg mooi aangelegd! Aanrader!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2010

• 8De Mulder Raf22-09-2009

uit de drukte en toch niet ver weg

Arinsal is eigenlijk een wintersportplek, maar in de zomer is het er "leefbaar". Er zijn winkels, je kan er wat drinken, er is een kerkje. Je hebt een leuk zicht op de bergen waaronder de hoogste van Andorra, de Coma Pedrosa, die ook vlot in één dag te beklimmen is voor een ietwat geoefende bergwandelaar. Ook in de ruimere omgeving wandelmogelijkheden. Andorra La vall is niet ver weg, vlot te bereiken met openbaar vervoer en goed voor één dag grote drukte...

• 7Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Mevr. G.W.Beumer-Holsbeeke01-02-2009

Het dorp stelt niets voor!

Arinsal is erg klein. Een straat met wat eetgelegenheden en een paar hotels. Ik heb 2 supermarktjes geteld en een paar winkels met ski benodigdheden. Geen winkelcentrum of souvenierswinkels. Alles dus heel kleinschalig.

• 5Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners

Gereisd met partner in februari 2009

• 10marc & lutgart05-09-2008

prachtige vakantie

autovakantie geboekt 10 dagen in hotel solana prachtig weer gehad alle nationale parken afgewandeld een vakantie om nooit te vergeten 100% meegevallen

• 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2008