Camping Valira

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

13 reviews over Camping Valira in het Nederlands

Goede overnachtingscamping voor bezoek aan Vella

Bert,
20-8-2017

midden in de stad. loop afstand van centrum. alles aanwezig op camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfecte uitvalsbasis voor Andorra la Vella

Jeltje,
15-8-2017

Prima stadscamping met mooi uitzicht over de bergen. Op fiets zo in centrum. Reserveren niet nodig als je er op tijd bent, het loopt elke dag in en uit. Ruimere plekken houden ze vrij voor grotere campers of caravans. Je staat uiteraard op elkaar, maar vrije keuze in plek. Wij hadden aan de rand vrij uitzicht. Goed sanitair, prima douche.

Tip: brouwerij la birreria midden in oude centrum met enkele tafeltjes op pleintje. Een oase van rust en schaduw. Combi van 2 bier en spaanse worst voor €6 of met kwart kaas €11. Kinderen kregen goede hotdog. En verder 'shop until you drop'.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustige camping niet ver v/d stad.

Degruytere-Dujardin,
20-7-2017

Vriendelijke ontvangst.

eenvoudig sanitair maar werd meermaals onderhouden.

Overdekt zwembad, kleine campingwinkel met brood/croissants...

Eenmaal de drukke baan over (niet te horen s'nachts!) kan je gemakkelijk en veilig

de stad bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige maar goede camping

M.
17-8-2016

Hier voor 2 nachten verbleven, was een erg rustige camping. Centrum op 15 minuutjes lopen. Sanitair was erg schoon en werd goed bijgehouden. Winkeltje op de camping was prima en niet duur.

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekende stadscamping

Yvonne
21-8-2015

Uitstekende camping om Andorra la Vella te verkennen. We zijn er twee nachten geweest. De weg is inderdaad druk, maar daar ontkom je niet aan bij een camping in de stad. Geen overlast van wie dan ook gehad, om elf uur was alles rustig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Wat onrustig

william
25-7-2015

Op zich een nette camping met schoon sanitair en de nodige voorzieningen. Helaas was het erg onrustig door de drukke weg waar de camping aan ligt, harde muziek in de buurt en dronken gasten. Na 1 nacht besloten naar camping Xixerella te verkassen. Is verder van de stad dus niet meer op loop afstand, maar ligt veel rustiger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping om Andorra te verkennen

Marloes
10-9-2013

Wij hebben een aantal dagen op deze camping gestaan. Ligt op loopafstand van de stad wat wij prettig vonden. Wij vonden de plekken ruim en met voldoende schaduw. Sanitair was schoon, vriendelijk personeel en een kleine maar fijne campingwinkel.

We hebben geen gebruik gemaakt van t zwembad of restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke camping

Henk1963
12-8-2013

Leuke camping om als uitvbalbasis Andoora te verkennen. De camping heeft kleine standplaatsen, zeer schoon sanitair en een schoon (overdekt) zwembad. Er is een ruim gesorteerde winkel.

Andoora is leuk voor een paar dagen, mooie natuur, veel shopmogelijkheden en veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Camping aan de rand van de stad.

Roel-Jaco
22-10-2012

Prima camping voor een paar dagen Andorra, Camping met veel schaduw. Plaatsen zijn niet al te groot. Goed en schoon sanitair. Gratis WIFI. Stad op loop/fiets afstand. Winkels 7 dagen per week open.

Gereisd met partner in september 2012

Goede 'stads' camping

hoinjsz
17-9-2012

Dit is een goede camping. Het ligt op loopafstand (15min.) vanaf Andorra la Vella. het uitzicht is prachtig in het dal tussen de bergen. De prijs was iets te hoog voor de kwaliteit. Maar aangezien het verblijf vaak niet langer dan 4 dagen zal zijn is dit oke. Het restaurant is is goed en niet overdreven duur. Het zwembad is simpel maar oke.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valira in Andorra La Vella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.