Hotel Tivoli

HotelWeer vandaag29°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Tivoli voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tivoli in het Nederlands

Comfortabel hotel voor spotprijs in centrum

J.v.Woudenberg
2-11-2010

Voor een dag in Andorra met overnachting, op doorreis. Dit moderne en van alle gemakken voorziene hotel lag pal in het centrum, met betaalbare parkeerplaats om de hoek. Kamer groot met uitzicht op bergen en stad, luxe badkamer, goed bed,

schoon. In lobby internet, drankjes en koffie. Voldoende en vers ontbijt.

Ongewoon vriendelijke medewerkers aan receptie, die uit zichzelf al infomatie

verstrekten over beste spots in de stad qua eten, uitgaan, shoppen, parkeren.

Tot onze zeer grote verbazing was de prijs maar 57 euro voor 2 pers. incl. ontbijt!

En dat midden in Andorra-stad. Hier krijg je onder de 100 euro normaal niet veel soeps.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tivoli in Andorra La Vella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tivoli scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.