Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

2 Reviews over President

• 1Jan27-08-2012

vermijd dit hotel

Vermijd dit hotel als het even kan. Onder in de kelder zit een Caraibische disco die rond een uur of drie 's nachts op volle oorlogssterkte draait. We schudden in ons bed. Na drie keer bellen met de receptie werd het iets minder, maar tot een uur of half zes bleven we last ondervinden. Ook werd er in de parkeergarage een poging gedaan om mijn racefiets te stelen. Dit lukte blijkbaar niet, wel vond ik mijn fiets in vier stukken terug naast de auto met het slot er nog omheen. Toen ik de receptioniste hierop attendeerde draaiden haar ogen weg, en verscheen er een sarcastiche glimlach: "Zulke dingen gebeuren niet in Andorra." Ik heb nog nooit geklaagd over hotel, maar dit sloeg alles. Verder werd de afgesproken prijs via touroperator bij vertrek met 50 euro verhoogd (van 82 naar 134 euro).

• 9Mireille26-10-2010

Prettig hotel

het is een heerlijk hotel, met een goed bed en keurige, ruime badkamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de parkeergarage is er toegang tot het hotel. Onze kamer had niet het meest fraaie uitzicht, maar voor ons geen bezwaar/probleem... Prettig hotel om nog eens terug te keren als ik weer die kant op zou gaan.

Hotel President info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)