Géén boekingskosten

Hotel Holiday Inn Andorra

AndorraAndorraAndorra La Vella

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Inn Andorra voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning

6 Reviews over Holiday Inn Andorra

• 9Sandra06-06-2015

aanrader voor bezoek aan Andorra la Vella

Holiday Inn Andorra voelt zeker als een 5-sterren hotel. Wij waren er begin mei als gezin. We hadden een kamer met 2 2-persoonsbedden. Grote kamer, luxe ingericht, goede bedden (boxspring). Geen geluidsoverlast hoewel we pal tegenover de lift zaten. Eigen parkeergarage (extra kosten). Vriendelijke ontvangst. Op wandelafstand van warenhuis Pyrenees en het oude stadsgedeelte van Andorra la Vella. We hebben geen maaltijden genuttigd in het hotel. Het eten kunnen we dus niet beoordelen.

• 9Rachel05-08-2011

Absoluut een aanrader

1 nacht gelogeerd, alles was af. Uitgebreid ontbijtbuffet, mooie badkamer, badmantel op bed bij aankomst, apart slaapgedeelte voor de kids..

• 7RECOULES01-11-2009

sejour famille avec caldea

livrés à nous même dès notre arrivée . hôtesse d ' accueil le jeudi 29/10/2009 plus que désagréable . grosses lacunes en français et surtout pas un sourire . plus que dommage pour un cinq étoiles !!! (grosse perte de temps pour non information ) chambre très propre et très spacieuse , petit déjeuner sympa dans cadre très raffiné . parking un peu cher . fort heureusement avec formule entrée à CALDEA où là le cadre était idyllique et chaleureux .

• 8Rita06-08-2009

een aanrader

Wij zijn daar 14 nachten geweest. Zeer mooie en grote kamer. Badmantels liggen klaar op het bed bij aankomst. De drank aan tafel was inbegrepen 1 fles water en 1 fles wijn was geen probleem en de rest kon je meenemen naar de kamer. Een paar dagen was het minder doordat er 3 bussen waren en die alle plaatsen opeisten. Ze hebben dan de bussen wat vroeger naar het restaurant laten komen zodat die dan al klaar waren tegen dat de "partikulieren" zoals de plaatselijke gids ons noemde gingen eten. Het hotel ligt net buiten de stad maar binnen de 5 minuten sta je in de winkeltraat.

• 7Smets-Eerlingen (Hasselt-B)02-08-2009

Behoorlijk op doorreis

Dit hotel ligt net buiten het echte centrum. De kamer (juniorsuite) was zeer mooi ingericht en ook zeer proper. Het eten viel zowel 's morgens als 's avonds mee, maar was niet echt hoogstaand qua kwaliteit. Het restaurant was meer als een veredelde brasserie ingericht. Bij de receptie was het zoeken om iemand te kunnen spreken die Engels/Frans kon. De parkeerplaats was er schrikkelijk duur nl. €20,O0/dag. Zwembad was bijzonder klein. Kortom, behoorlijk hotel, op doorreis.

• 9ricardo07-05-2009

solo alojamiento y desayuno

La comida de lo peor,las habitaciones son muy buenas"junior suite"

Hotel Holiday Inn Andorra info

Soort hotel