Géén boekingskosten

Hotel Andorra Center

AndorraAndorraAndorra La Vella

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Andorra Center voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

4 Reviews over Andorra Center

• 7Daantje02-08-2016

verwacht er niet teveel van, liggen en eten prima!

Wij verbleven twee nachten in dit hotel. Volpension. Parkeren kan tegen betaling (13 euro per dag) onder het hotel. Het is wel 'kruip door, sluip door'. Enorm smal en de plekken zijn heel krap. Met een SUV kan je hier echt niet parkeren. Met de lift kun je vanuit de garage naar de lobby en de kamers. Dit is heel fijn. De kamers zijn klein, slecht afgewerkt (gordijnen hangen op half 7, ventilatiesysteem kapot, afgebladderde plinten) maar de bedden waren schoon, en goed. Badkamer, douche in bad. Zwembad klein (zout water) maar prima. Wij hadden volpension. Eten was goed. niks op aan te merken. Voor de prijs die wij er voor betaald hebben een prima hotel. Verwacht er gewoon niet teveel van. Uiteindelijk kom je er toch alleen om het slapen. Het personeel is overigens heel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Arjanne15-06-2013

Centraal gelegen, prima ontbijt

Grootste pluspunt is de centrale ligging in de stad. Je wandelt zo door het centrum met winkels en restaurants. Kamer netjes, schoon en comfortabel. Ontbijt prima, de kok bakt verse eieren voor je! Parkeren direct onder het hotel is ideaal als je met de auto bent. Personeel niet heel vriendelijk en spreekt beperkt Engels. Overdekt zwembad, zonneterras en sauna op de bovenste verdieping. Prima uitvalsbasis voor een nachtje om de stad te verkennen. Ik zou hier persoonlijk niet veel langer boeken.

• 5Eleanna25-07-2012

Nee dit is hem niet!

Ten eerste het personeel spreekt geen engels wat echt schandalig is!ik heb gebeld om te reserveren en ben 4 keer doorverbonden totdat ik iemand aan de telefoon kreeg die engels sprak, en dat ook zeer gebrekkig. De kamer is helemaal niet onderhouden. Zeggen op internet dat ze satelliet-tv hebben wat niet waar is. De minibar doet het niet, drank werd maar niet koud. De airco (waar je speciaal voor bij de receptie een afstandsbediening moet halen) doet het simpelweg niet! Ontbijtbuffet was wel goed, het eten was lekker, de ligging is ook perfect. Jammer dat het zwembad binnen is en dus ook functioneert als sauna!

• 7janssen13-07-2011

heel goed

heel goed en vriendelijk personeel een aanrader kamer goed verzorgd goede liggond

Hotel Andorra Center info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar