Hotel Secret Harbour Beach Resort

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Secret Harbour Beach Resort voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Secret Harbour Beach Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Secret Harbour Beach Resort in Charlotte Amalie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Secret Harbour Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.