Hotel Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort

Hotel Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°28°

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort in het Nederlands

Mooie locatie op St. Thomas

Diego
4-10-2010

Het hotel ligt op een van de mooiste plekken in de stad. Wij hadden een kamer met zeezicht (Frenchman's Reef) en dat is leuk wakker worden. Het hotel heeft een mooi zwembad en er kan gebruik gemaakt worden van het naast gelegen Morningstar zwembad en strand met gratis badlakens. Het hotel is erg luxe en mooi. Een huurauto is bijna wel een vereiste want taxi's naar de stad kosten 6 dollar p.p. per rit. Met een huurauto kan je het eiland tenminste goed verkennen. Tip: huur er 1 (van te voren) op het vliegveld want dat scheelt weer een taxi naar het hotel. St. John heeft nog mooiere stranden en kan makkelijk met de autoferry worden bereikt (kost ca 45 dollar roundtrip). Eten en drinken in het hotel is erg duur, maar de supermarkt in de stad en een koelkastje op de kamer bieden uitkomst. De mensen op het eiland blijken, uit onze ervaring, niet van nature aardig en zijn soms erg kortaf. Verder erg mooie eilanden en heel mooi weer!

Gereisd Met partner in september 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsKapper

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort in Charlotte Amalie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Marriott Frenchman's Reef and Morning Star Beach Resort