vakanties St. Thomas

Reviews over accommodaties in St. Thomas

Mooie locatie op St. Thomas

Diego,
    4-10-2010

Het hotel ligt op een van de mooiste plekken in de stad. Wij hadden een kamer met zeezicht (Frenchman's Reef) en dat is leuk wakker worden. Het hotel heeft een mooi zwembad en er kan gebruik gemaakt worden van het naast gelegen Morningstar zwembad en strand met gratis badlakens. Het hotel is erg luxe en mooi. Een huurauto is bijna wel een vereiste want taxi's naar de stad kosten 6 dollar p.p. per rit. Met een huurauto kan je het eiland tenminste goed verkennen. Tip: huur er 1 (van te voren) op het vliegveld want dat scheelt weer een taxi naar het hotel. St. John heeft nog mooiere stranden en kan makkelijk met de autoferry worden bereikt (kost ca 45 dollar roundtrip). Eten en drinken in het hotel is erg duur, maar de supermarkt in de stad en een koelkastje op de kamer bieden uitkomst. De mensen op het eiland blijken, uit onze ervaring, niet van nature aardig en zijn soms erg kortaf. Verder erg mooie eilanden en heel mooi weer!

Leuk hotel met prachtig uitzicht

roja,
    5-5-2010

De kamers zijn ruim je hebt een mooi zeezicht ik dacht in alle kamers. in de avond is er niet zoveel te doen. Er komen veel honeymooners. Het eten is goed. het hotelheft een mooi strand ligt dichtbij de luchthaven. wel wat ver van charlotte Amalie de hoofstad.

Middelgroot resort met Amerikaanse kwaliteit (hoge Het in

vakantieganger,
    11-2-2008

Middelgroot resort met Amerikaanse kwaliteit (hoge standaard). Het resort lligt heel mooi in een baai, met een eigen strand. Echt een aanrader voor iemand die van luxe houdt, kamers zijn van alle gemakken voorzien met een heel ruim balkon.

Prachtig zwembad, prima kaart voor lunch en diner. Wij kregen dit aangeboden, en betaalden 1 nacht zelf. Vond prijs - kwaliteit wel aan de hoge kant.