Hotel Caneel Bay

Hotel Caneel Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Caneel Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Caneel Bay in het Nederlands

Tropisch paradijs op aarde

Joost
6-10-2013

Dit hotel is grenzeloos genieten. Perfect aan de diverse baaien gelegen, prachtig terrein met vele sport mogelijkheden.

Dit overtreft alles!!!

Sharon
15-3-2009

Er valt weinig te zeggen, its amazing!

We hebben het hotel bezocht in combinatie met Little Dix Bay in 2007 en ik denk er nog aan terug.

Het is zo intiem en prive, je hebt het idee dat je alleen op een bounty eiland bent, zeer exclusief.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caneel Bay in Cruz Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caneel Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caneel Bay scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.