Reviews over accommodaties in St. John

Tropisch paradijs op aarde

Joost,
    6-10-2013

Dit hotel is grenzeloos genieten. Perfect aan de diverse baaien gelegen, prachtig terrein met vele sport mogelijkheden.

Gereisd met partner in augustus 2013

mooi maar erg nat in de winter

Douwe,
    10-11-2009

mooi maar erg nat in de winter, veel muggen in het bos, mooi snorkelen beneden in het glasheldere water maar minder vissen dan bij Curacao

Gereisd met partner in november 2004

Dit overtreft alles!!!

Sharon,
    15-3-2009

Er valt weinig te zeggen, its amazing!

We hebben het hotel bezocht in combinatie met Little Dix Bay in 2007 en ik denk er nog aan terug.

Het is zo intiem en prive, je hebt het idee dat je alleen op een bounty eiland bent, zeer exclusief.

Gereisd met partner in maart 2009

Leuk ingerichte eenkamer appartementen, dichtbij de haven

D. Gubbels,
    12-1-2006

Leuk ingerichte eenkamer appartementen, dichtbij de haven van Cruz Bay op St. John. Fantastiche keuken. Beetje duur voor Hollandse begrippen: 120 dollar

Gereisd anders in januari 2006