Hotel Carambola Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag30°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Carambola Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!

Mo,
17-2-2015

Echte een geweldig resort. Het hele eiland is mooi, vooral langs de kust maar dit resort (kleine verblijven met ong 4 apartementjes) staan wel op het mooiste plekje van het eiland. Erg mooi strand, lekker eten en goede service. We hadden strand uitzicht en dat is echt een aanrader, wakker worden van de geluiden van de zee! Duikschool bij het resort is prima, vriendelijk mensen en willen ook duiktrips voor je organiseren buiten het strand, zoals wrakduiken of nachtduiken. In de buurt leuke restaurantjes en lokale mensen zijn erg hartelijk

Kenmerken
Airco
Restaurant

1 review over Hotel Carambola Beach Resort in het Nederlands

Geweldig!

Mo
17-2-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carambola Beach Resort in Kingshill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carambola Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.