Aparthotel Sand Castle On The Beach

Aparthotel Sand Castle On The Beach

Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag32°26°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sand Castle On The Beach voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Aparthotel Sand Castle On The Beach

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandZand

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

• Adres127 Estate Smithfield 840(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sand Castle On The Beach in Frederiksted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sand Castle On The Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.