Hotel Sugar Beach Condo

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°25°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sugar Beach Condo voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Sugar Beach Condo

• Soort strandKiezels
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres3245 Golden Rock c-Sted 820(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sugar Beach Condo in Christiansted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sugar Beach Condo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.