Aparthotel Club St. Croix Beach & Tennis Resort

Aparthotel Club St. Croix Beach & Tennis Resort

Aparthotel

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Aparthotel Club St. Croix Beach & Tennis Resort

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Wasserette

• Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club St. Croix Beach & Tennis Resort in Christiansted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club St. Croix Beach & Tennis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Club St. Croix Beach & Tennis Resort