Hotel Chenay Bay Beach Resort

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Chenay Bay Beach Resort voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Chenay Bay Beach Resort

• ZwembadAanwezig, Poolbar

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chenay Bay Beach Resort in Christiansted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chenay Bay Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.