vakanties American Virgin Islands

Reviews over accommodaties in American Virgin Islands

Geweldig!

Mo,
    17-2-2015

Echte een geweldig resort. Het hele eiland is mooi, vooral langs de kust maar dit resort (kleine verblijven met ong 4 apartementjes) staan wel op het mooiste plekje van het eiland. Erg mooi strand, lekker eten en goede service. We hadden strand uitzicht en dat is echt een aanrader, wakker worden van de geluiden van de zee! Duikschool bij het resort is prima, vriendelijk mensen en willen ook duiktrips voor je organiseren buiten het strand, zoals wrakduiken of nachtduiken. In de buurt leuke restaurantjes en lokale mensen zijn erg hartelijk

Tropisch paradijs op aarde

Joost,
    6-10-2013

Dit hotel is grenzeloos genieten. Perfect aan de diverse baaien gelegen, prachtig terrein met vele sport mogelijkheden.

Mooie locatie op St. Thomas

Diego,
    4-10-2010

Het hotel ligt op een van de mooiste plekken in de stad. Wij hadden een kamer met zeezicht (Frenchman's Reef) en dat is leuk wakker worden. Het hotel heeft een mooi zwembad en er kan gebruik gemaakt worden van het naast gelegen Morningstar zwembad en strand met gratis badlakens. Het hotel is erg luxe en mooi. Een huurauto is bijna wel een vereiste want taxi's naar de stad kosten 6 dollar p.p. per rit. Met een huurauto kan je het eiland tenminste goed verkennen. Tip: huur er 1 (van te voren) op het vliegveld want dat scheelt weer een taxi naar het hotel. St. John heeft nog mooiere stranden en kan makkelijk met de autoferry worden bereikt (kost ca 45 dollar roundtrip). Eten en drinken in het hotel is erg duur, maar de supermarkt in de stad en een koelkastje op de kamer bieden uitkomst. De mensen op het eiland blijken, uit onze ervaring, niet van nature aardig en zijn soms erg kortaf. Verder erg mooie eilanden en heel mooi weer!

Leuk hotel met prachtig uitzicht

roja,
    5-5-2010

De kamers zijn ruim je hebt een mooi zeezicht ik dacht in alle kamers. in de avond is er niet zoveel te doen. Er komen veel honeymooners. Het eten is goed. het hotelheft een mooi strand ligt dichtbij de luchthaven. wel wat ver van charlotte Amalie de hoofstad.

mooi maar erg nat in de winter

Douwe,
    10-11-2009

mooi maar erg nat in de winter, veel muggen in het bos, mooi snorkelen beneden in het glasheldere water maar minder vissen dan bij Curacao