Hotel Villa Tafaj

Hotel Villa Tafaj

Kleine hotelsWeer vandaag24°4°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tafaj voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Tafaj in het Nederlands

nooit meer

jet verhoek
21-6-2015

We werden op een piepklein zolderkamertje geplaatst met een airco die aan het eind van het bed hing te blazen of hij ons weg wilde hebben en die niet uit kon.Toen we een andere kamer wilden werd ons door een zeer onvriendelijke dame te verstaan gegeven dat we dat direct hadden moeten melden bij aankomst en niet na een kwartier proberen. Het badkamertje was om onvoldoende, geschikt voor kleine mensen,zonder douchegordijn of zoiets.Ontbijt in heel kleine ruimte werd op bestelling gebracht,zeer rommelig.Nooit meer hotel Vila Tafaj, terwijl Tirana erg de moeite waard is.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Tafaj in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Tafaj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.