Hotel Villa Tafaj ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door jet verhoek

nooit meer

jet verhoek,
21-6-2015

We werden op een piepklein zolderkamertje geplaatst met een airco die aan het eind van het bed hing te blazen of hij ons weg wilde hebben en die niet uit kon.Toen we een andere kamer wilden werd ons door een zeer onvriendelijke dame te verstaan gegeven dat we dat direct hadden moeten melden bij aankomst en niet na een kwartier proberen. Het badkamertje was om onvoldoende, geschikt voor kleine mensen,zonder douchegordijn of zoiets.Ontbijt in heel kleine ruimte werd op bestelling gebracht,zeer rommelig.Nooit meer hotel Vila Tafaj, terwijl Tirana erg de moeite waard is.

Gereisd met vrienden in juni 2015