Kleine hotelsWeer vandaag13°1°
Hotel Viktoria - Sauk Tirana

We hebben een aantal aanbieders voor Viktoria - Sauk Tirana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Viktoria - Sauk Tirana in het Nederlands

TOP Hotel Viktoria Tirana Sauk

Hein,
    2-8-2017

Mooi, rustig en goed verzorgt Hotel gelegen buitenwijk van Tirana. Tirana eenvoudig met taxi te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viktoria - Sauk Tirana in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viktoria - Sauk Tirana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.