Hotel Verzaci

Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

3 reviews over Hotel Verzaci in het Nederlands

Goed en dichtbij vliegveld.

de Vries,
12-8-2017

De kamers zijn wat versleten, maar het hotel is goedkoop. Handig voor als je een vroege of late vlucht hebt. Je bespaart taxikosten (overdag gaat er een goedkope shuttlebus).

Mooi uitzicht op het vliegveld, maar absoluut geen geluidsoverlast.....

Goedwerkende wifi.

Men brengt je graag (gratis) met de auto naar het vliegveld, al is het maar 500 m lopen.

Gereisd met partner in november 2016

Prima hotel voor luchtreizigers

Bert
11-4-2010

Dit hotel ligt vlak bij vliegveld "Moeder Theresa/Rinas", het grootste vliegveld van Albanië/Tirana. Omdat mijn vluchten vaak laat in de avond aankwamen en/of vroeg in de ochtend vertrokken (Lufthansa) heb ik al een paar keer in dit hotel overnacht. Het personeel is zeer welwillend, spreken helaas maar matig Engels.

De gebruikte maaltijden (diner) waren prima. Het "ontbijt" 's morgens om 5 uur mag de naam ontbijt eigenlijk niet dragen (lees: koffie met een verpakte koek).

Gereisd alleenreizend in januari 2010
2007

Ligt zeer dicht bij de luchthaven Rinas

Peter van Pelt.
15-9-2007

Ligt zeer dicht bij de luchthaven Rinas. Maar ongezellig, was de enige gast volgens mij. Kamers zijn prima en schoon.

Gereisd alleenreizend in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Verzaci voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verzaci in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verzaci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.