Hotel Theranda

Hotel Theranda

We hebben een aantal aanbieders voor Theranda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Theranda in het Nederlands

rust en luxe midden in het centrum

A. Schram, 14-1-2010

Hotel Theranda in Tirana is midden in het trendy uitgaanscentrum. Leuke restaurants, bars, live muziek en zaken, allemaal om de hoek. Omdat het in een klein zijstraatje is gelegen is het toch erg rustig. Helemaal geen geluiden van buiten. Voor de zaken is alles beschikbaar: werkplekken, wifi, uitstekende koffie. Het personeel is ongelofelijk behulpzaam en vriendelijk. Zonder meer aan te raden boven Rogner of Sheraton in Tirana!

mooie hotel

Fam. Kortwijk, 30-12-2009

Het hotel heeft een centrale ligging nabij het uitgaanscentrum van de stad. Het ligt in een mooie omgeving vlakbij diverse restaurants, bars en winkels.

We hebben er een week overnacht en dat beviel erg goed. De kamers zijn mooi en schoon. Het hotelpersoneel was zeer gastvrij en vriendelijk. Kortom dit hotel was een schot in de roos en mochten we nog eens naar Tirana gaan dan boeken we zeker weer dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theranda in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theranda scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.