Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Peuterbad

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Tirana & Towers voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sheraton Tirana & Towers in het Nederlands

Tophotel

Daan
21-6-2009

Leuk hotel met alles er op en er aan, gezellige club ernaast om te stappen. goed gelegen naast het gezellige BLOK

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Tirana & Towers in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Tirana & Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.