Luxe hotelWeer vandaag14°1°
Hotel Rogner Europapark

We hebben een aantal aanbieders voor Rogner Europapark voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rogner Europapark in het Nederlands

Fijn verblijf

Roos,
26-5-2017

Ligging is ideaal, kamers netjes en het ontbijt is goed.

Gereisd zakelijk in mei 2017

2008

Zijn vijf sterren meer dan waard

Danny Verwimp
26-10-2008

Zeer goede infrastructuur.

Ontbijtbuffet is een nechte aanrader.

Zeer vriendelijk en attent personeel.

Gereisd zakelijk in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rogner Europapark in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rogner Europapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.