Hotel Kruja

Kleine hotelsWeer vandaag23°4°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kruja voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kruja in het Nederlands

Fantastisch!

Lea & Rizah Imeri,
12-8-2017

Goede ligging, dicht bij het centrum van Tirana. Je kunt makkelijk alles lopend doen als je naar een restaurant of musea wilt. Leuk en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je zeer welkom, er heerst een huislijk sfeer in het hotel waardoor je snel thuis voelt in het Hotel en in Tirana.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

2008

Als je een redelijk en voordelig hotel in het centrum van Tirana zoekt is dit een echte aanrader. Het ligt in een gezellige straat op 5 min loopafstand van het centrale plein.Tegenover het hotel ligt een politieburo waar je verder geen last van hebt. Verder zijn er diverse barretjes (sommigen erg eenvoudig), terrassen, kappers, kleine levensmiddelenzaken etc.

De kamers zijn eenvoudig en netjes.Wij betaalden 25 euro per kamer per nacht inclusief goed ontbijt. Douches en toiletten werken goed en zijn schoon.(Dit is wel Albanie)

Groot pluspunt vonden wij dat ze met eigen auto voor 20 euro per rit voor vervoer van en naar het vliegveld (20km)zorgen, ook 'snachts.

Persnoneel is erg vriendelijk en behulpzaam maar spreekt slechts zeer gebrekkig engels op 1 jonge man na.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kruja in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kruja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.