Hotel International

Hotel International

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor International voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel International in het Nederlands

Tophotel van Albanië

Hans
11-11-2012

Hotel midden in het centrum van Tirana a/h Skanderbegplein. Prima eten, goede service, zeer vriendelijke personeel. Alles kon en werd snel geregeld. Schitterend terras met vrij zicht op het plein. El;ke ochtend ontbijt op het terras.

Gelukkig is Albanië/Tirana nog volop in ontwikkeling alleen op beperkte schaal. Direct achter het hotel en direct buiten het centrum moet nog heel veel gebeuren.

De kamers worden elke dag schoongemaakt incl de badkamer. De prijs/kwaliteit was alleszins redelijk. Het hotel is ook een aanrader voor wie in Tirana moet zijn.

Gereisd zakelijk in november 2012
2008

Prima hotel in het hart van de stad aan het Skanderbegplein

Adriana Mooi- van Holland
15-5-2008

Prima hotel in het hart van de stad aan het Skanderbegplein. Ondanks dat geen last van verkeerslawaai. Wij waren er met ongeveer 40 medegasten uit allerlei landen. Onze mening was unaniem: goed schoongemaakt, veilige omgeving, Engels sprekend personeel en een gezellige coffeelounge. Vlakbij is Restaurant Piazza voor een snelle hap. Het hotel is een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel International in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.