Weer vandaag16°-1°
Hotel Doro City

We hebben een aantal aanbieders voor Doro City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Doro City in het Nederlands

Doro City is een goed hotel

Jaap
6-10-2014

Het betreft een groot hotel in flatvorm aan een toegangsweg naar het centrum van Tirana. Het hotel is redelijk luxe en zijn 4 sterren qua kamer wel waard. De voorzijde is gelegen aan een zeer drukke straat dus ramen dicht houden. Gelukkig is er wel airco. De bedden waren redelijk hard om te slapen en ook hier maakte de minibar veel lawaai dat de nachtrust kan verstoren. Onze kamer had een mooie badkamer met goede douche. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Ook de kwaliteit van het ontbijtbuffet was prima maar de schalen met brood, vlees, enz. hadden een langzame aanvulling. Bij het diner wqerden, direct nadat die leeg waren, de borden wel erg snel weggehaald.

Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doro City in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doro City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.