Hotel California

1 review over Hotel California in het Nederlands

eenvoudig maar goed hotel

Pieter
17-3-2011

Hotel was eenvoudig, maar gezien de overige accomodaties in de stad heel behoorlijk. Nette kamer, weinig luxe. Wel een hotel waar iig de stroom niet uitviel en het water bleef stromen. Ontbijt eenvoudig

Gereisd Met vrienden in september 2007

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.