Kleine hotelsWeer vandaag21°5°
Hotel Broadway

We hebben een aantal aanbieders voor Broadway voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Broadway in het Nederlands

Leuk hotel in centrum Tirana

Mek
20-5-2009

Prima "zakenhotel"in centrum Tirana. Je loopt zo het hele centrum door.

Vriendelijk personeel en een prachtige oude eetzaal voor ontbijt of diner.

Gereisd alleenreizend in mei 2009

perfect hotel voor Tirana

Bjent
19-2-2009

Dit is een perfect hotel voor een bezoek aan Tirana. Rustig gelegen nabij het centrum, vlakbij veel restaurants en bars. Goede kamers met internetaansluiting, airco en douche. Zeer goed verzorgd ontbijt. EUR 60,= per nacht 2 persoonskamer incl. ontbijt.

Gereisd zakelijk in december 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Broadway in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Broadway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.