Hotel Bristol

Hotel Bristol

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bristol in het Nederlands

Goed hotel met goede faciliteiten

Achterberg, J.A.
27-8-2009

Hotol Bristol ligt in een betere wijk van Tirana vlak achter de Lana en vlakbij Taiwan en de studenten- / uitgaanswijk. Wire-less internet en airconditioning aanweizg.

Het restaurant op de 10e etage aan de overzijde van de straat is aan te raden. Een taxi naar het schitterende zwemparadijs Aquadrôme kost 400 lek.

Gereisd met vrienden in juli 2009
2006

Prima budget hotel (34 euro per nacht) zonder restaurant. Ruime kamers voorzien van koelkast en TV.

Eigenaars zijn een echtpaar van middelbare leeftijd. Mevrouw verstaat een beetje Engels

Het hotel is nogal moeilijk te vinden doordat er geen uithangbord is. eenvoudig ontbijtbuffet

Gereisd met partner in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bristol in Tirana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.